077-2317294

שאלות ותשובות על בחירת פתרונות אחסון

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

שאלות ותשובות על בחירת פתרונות אחסון

פתרונות אחסון לעסק, למשרד או לחנות אינם פשוטים לזיהוי ולאיתור. לכן, הכנו עבורכם מקבץ קצר של שאלות ותשובות אשר ישפוך אור על התמונה ויסביר לכם בפשטות כיצד להגיע למדפים המתאימים ביותר לכל בית עסק, חברה בע"מ, חנות ועוד.

כיצד מגבשים לראשונה פתרונות אחסון בבי העסק?

יש להצמיד את פתרונות האחסון לפונקציות שנות שהעסק מקיים. למשל למשרד יש עמדת מזכירה, עמדות מרובות לעובדים ולמנהלים, ומחסן משרדי. בחנות אין את האלמנט של "מנהלים" (להוציא חנויות כלבו גדולות בהן המשרד פועל מאחורי הקלעים) אבל ישנו האלמנט של חלוקה בין חלון ראווה, עמדת מכירה עיקרית, עמדת קופה ומחסן. יש לגבש את פתרונות האחסון כל פי המיקומים הללו ולפעול לרכישת המדפים המתאימים.

כיצד ניתן למפות מדפים למשרד?

בעמדת המזכירה מקובל להציב גם מדפים לאריון וגם מדפים למשרד לצורך אחסון כלי הכתיבה והמשרד שלה, כולל ניירת אישית שהיא מביאה עמה. בעמדות העובדים מדובר בעיקר על מגירות, מדפים ושולחנות הנושאים עליהם ציוד משרדי, ובנוסף – עמדת ישיבה נוחה ומותאמת לעבודה מול מחשב. בחדר המחסן נהוג לשים מדפים עם סחורה למכירה, מדפים עם ציוד לוגיסטי בלבד (למשל לניקיון או הכנת קפה) ובמקרים מסוימים אפילו לשים בו את הארכיון ולהטיל על המחסנאי את מלאכת התיוק (מקובע בעיקר בבתי מלאכה).

כיצד נהוג למפות מדפים לחנויות?

בדומה לבתי מלאכה, מחסן החנות יכיל גם מלאי וגם מדפים לארכיון. בנוסף לכך ישנם מדפים בוויטרינה, וישנם מדפים בחלק העיקרי של החנות שהוא למעשה ה- SELL ZONE שלה. שם, תוכלו למצוא גם מדפים לאחסון תכולת מכירה גדולה וגם מדפי-קופה, שם תהיה סחורה בעלת גודל קטן, כאשר אם יש פריטים יוקרתיים כמו ראשי דיו והחסנים ניידים הם יינעלו ובקדמת המדף תוצב ויטרינה להגנה עליהם.

כיצד נהוג לעצב את המדפים בבתי העסק השונים?

בהתאם למראה המקורי של העבק, הצורה של הדלתות והחלונות והמראה של רכיבי הפרזול שלהם. בחדר בו שולטת הצורה העגולה יהיו מדפים בעלי דופן אליפטית, ובחדר בו הצורה המלבנית שלטת, יהיו מדפים מרובעים ומלבניים המעוצבים בזוויות דומות. בנוסף, ישנו אלמנט הגוון שנדרש למשרד. במשרד בעל מראה חדש ומודרני כדאי יהיה להציב מדפים לבנים ומודרניים, ובמשרד בעל חזות חומה עתיקה מדפים בצבע עץ יהיו אידיאליים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294