077-2317294

ריהוט תעשייתי בהתאמה אישית לחנויות

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

ריהוט תעשייתי בהתאמה אישית לחנויות

אחד הדברים שאתם באמת צריכים שיהיו לכם בחנות הוא ריהוט תעשייתי. ריהוט תעשייתי בהתאמה אישית לחנויות זה משמש אתכם כמוכרים וגם את הלקוחות שיעמדו מולכם. הכנו לכם רשימה מצומצמת של סוגי חנויות עם תכולת הריהוט התעשייתי שאנו ממליצים להציב בתוך כל אחת מהן.

ריהוט תעשייתי בהתאמה אישית לחנויות חנות מחשבים

בחנות מחשבים מוטב לחלק את הדלפקים לשניים: קופה ומכירת ציוד באלפי שקלים. בקופה יימכרו פריטים זולים בדומה למתכונת בה זה נעשה בסופר: העברה באינפרא אדום וחיוב הלקוח.
דיסק און קיי, ראש דיו למדפסת וגאדג'טים קטנים למחשב יוכלו להימכר שם. לעומת זאת, בדלפקי היוקרה, בהם מייעצים ללקוח על מחשב נייד, מצלמה דיגיטלים באלפי שקלים, מסך פלסמה חדש וכד' – מוטב להציב שולחן קבע, מאחוריו כסאות למוכרים, מלפניו כסאות ללקוחות, ולנהל את המכירה בדיוק כפי שמנוהל משרד.
ניתן להפריד את השולחן למחיצות ולהציב בכל עמדה מוכר, וכך נשמרת הדיסקרטיות שבמכירה כלפיכם ובמיוחד כלפי הלקוחות שלכם שלא יכולים לראות מה נעשה בצד השני של המחיצה (מדפים לחנויות ברחבי הארץ).

ריהוט תעשייתי בהתאמה אישית לחנויות נעליים

בחנות נעליים מוטב לשים שרפרפים וכסאות למדידתם, וזאת בנוסף לריהוט הרגיל כמו דלפקי חיוב וכסאות מנוחה למוכרים העומדים בהם.
חנות נעליים גדולה תזדקק לכמות רבה של כסאות ושרפרפים למדידת הנעליים וחנות קטנה תזדקק למעט מהם בשל כניסה הלקוחות הצפויה והמאופשרת לכל אחת מהן (פתרונות מידוף).

ריהוט תעשייתי בהתאמה אישית לחנויות ביגוד

בחנות ביגוד מצטרפים גם דלפקי המדידה. אנו לא מוכרים דלפקים כאלה, משום שהקמתם כרוכה למעשה בשיפוץ וחציבה בקיר, אבל אנחנו כן מוכרים ריהוט תעשייתי להעשרת הדלפק, כמו למשל שרפרפי מדידה או כסאות גבוהים להצבה מול המראה של הדלפק.
בנוסף לכך, ניתן להציב בחנות גם שרפרפים וכסאות למדידת נעליים, אם אתם מוכרים נעליים בחנות, וכמובן – עמדת מכירה עם כסאות מנוחה לעובדים המוכרים.

חנות למכירת שירותים מופשטים

משרדי ביטוח, חברות הייטק, ודומיהן הם חנויות לכל דבר ועניין, ושם חשיבותו של ריהוט תעשייתי היא הגדולה מכולן.
הלקוחות ממתינים הרבה זמן במרכזים הללו, ונדרשת פינת המתנה מדוגמת, המבוססת על כסאות ושולחנות. רצוי למקם גם עמדה לעיתונים בסמיכות למערכת ישיבה זו.

עיבוי מחסן החנות במדפים מתאימים

לכל חנות יש מחסן, וצריך לטפל בו על מנת שיישמש אתכם בצורה הטובה ביותר. מדפים למחסן הם חלק בלתי נפרד מסט מדפים לחנויות שאתם צריכים. לכן, חשוב לשים מדפים שגם יספקו לכם נוחות בעבודה במחסן וגם יהיו מדפים ייעודיים לתכולה שאתם מבקשים למקם עליהם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294