077-2317294

פתרונות אחסון מתאימים מסייעים לרווחיותו של העסק: הכיצד?

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

פתרונות אחסון מתאימים מסייעים לרווחיותו של העסק: הכיצד?

בית העסק הושכר? אתם עדיין לא מוכנים לעבודה. בין אם זו חנות ובין אם זה משרד, דעו כי מדפי אחסון אינם מותרות ואינם קניית רשות. הצורך באחסון עשוי להכריע את העסק אם לא תטפלו בכך כמו שצריך כבר מתחילת ההקמה. כאשר אתם מקימים עסק, חובה לחשוב מה תעשו עם תיעוד המסמכים שלא יפסיק להישלח בדואר (חשבוניות, הזמנות, תעודות מלאי, מכתבים מלקוחות וספקים, ועוד), ועם הציוד והתכולה הפיזיים שייערמו אצלכם ללא שליטה.

פתרונות אחסון ייעודיים גורמים לעסק שלכם להרוויח

אם המחסן שלכם, קטן ככל שיהיה, מאובזר עם פתרונות אחסון המתאימים לו, ישנו פחות לחץ במדפים הלובי, החנות ויתר המדפים החיצוניים, ואתם יכולים לנהל את העסק ביודעכם כי המחסן מסודר וערוך לכבודכם בהינתן הצורך בכך. כשהמחסן מבולגן ויש בו חוסרים, זה מתכון רע מאד לתפקוד העסק, גם אם מבחינה אדריכלית ותדמיתית הוא נראה טוב. בדרך כלל, במצב של מחסן מסודר, העובד בחנות את במשרד אמור להכיר אותו כמו את המדפים החיצוניים, ולכן הוא יכול לענות לכל לקוח, ספק, או מתענייןרר אחר בוודאות אם המוצר או המסמך המבוקש ישנו או איננו. לעומת זאת, כשהמחסן מבולגן נוצרת אי וודאות וזה עשוי לגרום לנסיגה של העסק.

בחירה נכונה של פתרונות אחסון למשרד

במשרד, נהוג למקם מדפים לעובדים ולמנהלים המשמשים לאחסון ציוד משרדי ואישי. מדפים אלו נקראים מדפים למשרד, וניתן למצוא אותם בכל חדר בו ישנה עבודה של עובד, קבוצת עובדים, מנהל או קבוצת מנהלים. ישנו חדר המזכירה, שלעתים משמש גם כחדר מנהלה ותיוקים, ולעתים משמש רק כעמדה למענה טלפוני. בנוסף, ישנו המחסן, וגם וגם בו ניתן למצוא מדפים למשרד, אך אלו מדפים ייעודיים עבור מחסן, והם לא משמשים לאחסון עטים, עפרונות או תיוק מסמכים (אלא אם המחסן הוגדר גם כארכיון, ואז יש להתקין בו מדפי ארכיב).

בחירה נכונה של פתרונות אחסון לחנויות

פתרונות אחסון לחנויות ניתן למצוא בשלושה מוקדים: בוויטרינות הקדמיות. בגוף החנות ובמחסן. בוויטרנות, מדפים לחנויות צריכים להיראות הכי טוב שאפשר, הכי מעניין ולשדר המון עניין לצופה על מנת שיסכים להיכנס ולבחון מה יש בפנים. בגוף החנות המחשבה צריכה להיות מכירתית. מדפים לחנויות יוצבו עם ציוד יקר עליהם (או ציוד במחיר ממוצע) בעורף החנות, ועם ציוד קטן ותכולת דרך זוטרה בחזית ליד הקופה. כך, הלקוח, בשעה שעומד התור, ייזכר באותם מוצרים קטנים וזולים, ואתם תוכלו להגדיל את המכירה בזכות כך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294