077-2317294

פתרונות אחסון לתעשייה 

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

פתרונות אחסון לתעשייה 

מפעל מצריך תהליכי לוגיסטיקה מתקדמים ומתוכננים היטב, הן כאשר מדובר בייצור, שינוע, בקרת איכות תהליכי עבודה, וכמובן גם אחסון. בסוגי תעשייה רבים נדרשים פתרונות אחסון חכמים, כדי לאחסן סחורה מסוגים שונים בחללים בגדלים שונים ובתנאי אחסון משתנים. אתגרי אחסון והצרכים הייחודיים של כל מפעל או ארגון מציבים בפני מומחי הריהוט והאחסון לתעשייה אתגרים חדשים שהם נדרשים במקצועיות רבה לתת להם פתרונות אפקטיביים ומתאימים. 

פתרונות מידוף

קיימים פתרונות מידוף קל רבים לתעשייה, כדי לבחור את פתרונות המידוף המתאימים חשוב להבין ולאפיין היטב את הצרכים שלכם, כך שהם יתאימו למשקל המוצרים המאוחסנים, לתהליכי העבודה והפעילות שלכם, תכנון המידוף צריך להתאים למרחקים בין מדפים שיהיו נוחים ומתאימים לגודל החלל, שתהיה גישה נוחה ויעילה לכל מי שצריך גישה אל המוצרים, צריך לשים לב לנהלי בטיחות של העובדים או של הלקחות, ככל שיש להם גישה למדפים. ואופן תכנון המדפים צריך לתמוך בסדר וניקיון כך שישמרו בקלות. 

מדפים למשרד

מדפים אינם נצרכים רק לצורכי תעשייה, גם משרדים נדרשים לאחסון של ניירת, למרות שבשנים האחרונות עברנו לדיגיטל והמחשבים מחליפים הרבה מהניירת, עדיין יש מסמכים רבים שיש צורך בהם דווקא בכתב, לעיתים אלו דרישות רגולטוריות וממשלתיות שונות המחייבות לשמור מסמכים מקוריים כמו מסמכים נוטריוניים ועוד. בנוסף, המשרד מצריך אחסון של ציוד משרדי: דפי מדפסת, מכשירי כתיבה, מכשירים שונים. מדפים למשרד מהווים חלק מהשפה העיצובית של המשרד, בפרט אם ם נמצאים במקום נראה לעין, חשוב להשקיע בכך שהם יהיו פונקצוינליים מחד ומעוצבים בטעם מאידך.

מקצוענים באחסון לתעשיה ומשרדים

תחום הריהוט התעשייה הוא תחום התמחות בפני עצמו בעולם הריהוט, חשוב לפנות למומחים שידעו לאפיין את הצרכים הארגוניים והתפעוליים שלכם, ולשקלל זאת יחד עם גודל החלל, משקל הסחורה המאוחסנת, אופי העבודה ומספר הבעלי הגישה הפוטנציאליים, מומחים בעלי ניסיון בתחום זה יתאימו לכם אישית את פתרונות האחסון החכמים, המודרניים, הנוחים והמתקדמים ביותר עבור המפעל, העסק או הארגון שלכם.

גם כאשר מדובר בריהוט למשרד חשוב לפנות למקצוענים שידאגו שהאחסון ייצג מבחינה עיצובית את אופי המשרד ויהיה נוח ופרקטי.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294