077-2317294

פתרונות אחסון למשרד ולחנות

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

פתרונות אחסון למשרד ולחנות

על מנת לוודא שהמשרד שלכם נוח לשימוש והחנות שלכם מוכנה לעבודה קומפלט, תצטרכו לבדוק פתרונות אחסון המצויים במקומות אלה. אם סט המדפים שלכם אינו נוח ואינו נגיש, אל תנסו לשנות הרגלים: התקשרו אלינו והחליפו אותם. אנו ננחה אתכם מה לעשות על מנת כי מדפים למשרד או מדפים לחנויות ישביעו את רצונכם ויספקו לכם תנאי עבודה אופטימליים.

מדפים למשרד – טיפים שימושיים לבחירה נכונה

בתחום כמו מדפים למשרד תצטרכו לוודא כי הן בחדר קבלת הפנים, הן בחדר המזכירות, הן בחדרי העובדים והן בחדרי ההנהלה – יש לכם מדפים ראויים לשימוש. אם מדובר במשרד בו רק אתם עובדים, אז החדר שלכם צריך להיות גם חדר הנהלה וגם חדר ארכיוני בו המסמכים שלכם יתויקו במדפי תיוק אידיאליים. במקרה והמשרד גדול, ארכיון כזה יוצב בחדר המזכירות, והיא תהיה אחראית לתייק את החומר המשרדי. בחדרי ההנהלה והעובדים מומלץ לשים פתרונות אחסון מגוונים המתבססים בעיקרם על מדפים ומגירות. במדפים תוכלו לשים ציוד לשימוש נגיש לטווח הקרוב ובמגירות – ציוד לטווח הארוך.

מדפים לחנויות – טיפים שימושיים לבחירה נכונה

בחנויות נהוג לחלק את השטח ל- 3: הוויטרינה, שטח המכירה והמחסן. בוויטרינה, מדפים לחנויות צריכים להיות הכי יפים והכי מייצגים. זה החלק הקדמי של החנות ולכן העיצוב שלו אינו צריך להיות בסימן שאלה בכלל, אלא טופ קלאס לכל דעה. מומלץ לבדוק היטב אלו מדפים לחנויות יש לנו להציע לוויטרינות, ולבחור רק במה שהכי מתאים לוויטרינה שלכם, בנוף הסביבתי שלכם. באשר לשטח המכירה, אלו צריכים להיות מדפים נוחים לשימוש, ואם יש לכם ציוד חסוי או סודי מומלץ לאחסן אותו במדפים ננעלים: למשל מחשבים ניידים או מוצרי אלקטרוניקה יקרים. באשר למחסן, חשוב שיהיו אלו מדפים המסוגלים לסחוב את התכולה שיש לכם בחנת, ואשר קל לעבוד עמם כשמבקשים לשלוף אותה מהם.

פתרונות אחסון איכותיים מכל הסוגים

כאן ניתן למצוא פתרונות אחסון איכותיים הן עבור משרד והן עבור חנות. אנו משווקים מדפים בודדים או קבוצת מדפים סיטונאית, ובונים את פתרונות האחסון במשרד או בחנות על פי דרישת הלקוח. אנו נותנים ייעוץ לעוסקים חדשים על בסיס ההתרשמות שלנו מעוסקים וותיקים ששירתנו בעבר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294