077-2317294

פתרונות אחסון זולים

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

פתרונות אחסון זולים

לפעמים אנחנו זקוקים לפתרון מהיר וזול על מנת לסגור פינה בבית. מדף במחיר נוח בשביל חדר הילדים, המחסן בחצר או הפינה במרפסת. פתרון אסטטי ואיכותי אך לא יקר. אנחנו בקומפקטוס עין החורש מעניקים פתרונות אחסון לכל הדורש. למעלה משישים שנה אנו מתמחים בפתרונות אחסון זולים ופתרונות אחסון מושקעים מכל הסוגים. נוכחו להבין כי לא משנה יקר או חסכוני – כולם זקוקים לפתרונות אחסון יצרתיים אשר יאפשרו לכם לנצל את שטח הבית, המחסן או הגינה בצורה הכי טובה.

פתרונות אחסון זולים למחסן או המשרד

זקוקים לפתרונות אחסון למשרד יש לנו פתרונות אחסון זולים ומערכות מדפים סופר מקצועיים. אנו מובילים קו עיצובי חדש הכולל את מערכת קומפקטוס, מערכת מדפים חכמה בפטנט ייחודי. מערכת קומפקטוס בהנעה מסילתית מאפשרת ניצול שטח אחסון מיטבי. המערכת יכולה להגדיל את הקיבולת של שטח האחסון עד פי 2.5 ומשמשת ספריות, ארכיונים, מחסנים, ועוד… מדפים נעים על מסילה פותחים מעבר בין יחידת מדפים רצויה ומאפשרת לכם להכפיל את נפח האחסון בשטח. מערכת קומפקטוס מגיעה במספר שיטות הנעה (ידני, מכני או חשמלי) עפ"י כובד הפריטים המאוחסנים.

פתרונות אחסון זולים זה אנחנו קומפקטוס עין החורש

מאז 1960 קומפקטוס עין החורש תכננה וביצעה החברה מעל 30,000 פרויקטים גדולים וקטנים, הן במגזר הציבורי והן בפרטי. ממידוף קל ועד מידוף תעשייתי כבד. יש לנו את כל הפתרונות עבורכם. אנחנו עובדים בכל התחומים ומעניקים פתרונות מגוונים בעבור כולם: פתרונות אחסון למחסן, למשרד. מידוף מיוחד עבור: מוזיאונים וארכיונים, ספריות, חנויות ובתי מרקחת. אנו מעניקים שירותים גם לתעשיות המזון, תעשיות הכבדות, תעשיות חקלאות, היי טק ורפואה. לא בטוחים מה נכון עבורכם? הנה כמה נקודות למחשבה לפני שאתם בוחרים את מערכת האחסון הבאה. חברת קומפקטוס חרטה על דגלה את המכוונות ללקוח: הקשבה מתמדת, הבנה ומתן מענה יצירתי לבעיות הלקוח. החברה דוגלת בחדשנות ובפיתוח מוצרים חדשים במטרה להביא ללקוחותיה את המוצרים והפתרונות האיכותיים והחדשניים בתחומם, וזאת תוך שמירה על רמת מחירים תחרותית ונוחה.  זקוקים לפתרון פתרונות אחסון זולים צרו קשר.

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294