077-2317294

פתרונות אחסון איכותיים למשרדים

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

פתרונות אחסון איכותיים למשרדים

מאז ומתמיד במשרדים חיפשו דרכים להתייעל. אובדן מסמכים ותעודות הוא עניין שכיח מאד במשרדים, וסט המדפים שנבנה עבורכם אתמול יהיה הסט הצפוף של המחר, וזה יקרה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. לכן, אם התחלתם להרגיש צפיפות, וחברת הניקיון או פינוי המשרד לא הצליחו לשפר את הנגישות, כנראה שאתם צריכים לעדכן פתרונות אחסון. להלן מצאי רעיונות מעניין לשם כך

מדפים למשרד

כל עובד ועובדת צריכים שיהיו להם מדפים למשרד בהם הם יוכלו לאחסן את מה שהם מבקשים ואת מה שיסייע להם בעבודה. מדפים למשרד כוללים מספר רכיבי עבודה קבועים. למשל, אם אתם מוקד טלפוני, כל עובד יזדקק לאוזניות וזוג רמקולים. אם אתם עוסקים במכירות, כל נציג מכירות יזדקק לעמדת טלפון או עמדת מכירה עם ציוד משרדי במידה והיא פרונטלית. פתרונות אחסון כמו מדפים למשרד נדרשים לצורכי עבודה מרכזיים ולא רק של העובדים באופן פרטיקולרי. תמיד יהיו מדפים מרכזיים עליהם יש לשים את השרתים ואת תשתית החשמל המשרדית, כמו גם מספר רכיבים המוגדרים מרכזיים כמופרחי נוי או מעמדים לשתייה חמה.

מדפים למחסן

המדפים שיישמשו את המחסן המשרדי שלכם. ניתן להזמין פתרונות אחסון דומים גם עבור מחסנים של חנויות או חנויות כלבו. מדפים למחסן ערבים לכך שציוד המחסן שלכם יישמר. על כן, כאשר אתם פונים לרכוש מדפים למחסן, חשוב שתפרטו איזה ציוד מחסן עתיד להתלבש עליהם על מנת שאנו נספק לכם פתרונות אחסון שיעמדו בעומס ולא יקרסו תחת הנטל. אם אתם יודעים שיש לכם ציוד כבד, אנו מבקשים מכם שלא להקל ראש בנושא זה, אלא למדוד במדויק את המשקל או המסה של כל רכיב וליידע אותנו.

מחירי פתרונות אחסון

המחירים של פתרונות אחסון תלויים בגודלם ובכושר הסחיבה שלהם. ככל שהמדף גדול יותר ומתאים לסחוב תכולה כבדה יותר הוא יהיה יקר יותר. לצורך העניין אם יש 2 מדפים קטנים, האחד שביר והשני עמיד בתכולה כבדה, האחרון יהיה היקר מבין השניים. יחד עם זאת, אם המדף הפחות עמיד יותר מעוצב,הוא עשוי גם כן לשמור על רף מחירים יוקרתי למדי. על כןף, בחרו את פתרונות האחסון שלכם בזהירות בין אם מדובר על מדפים למשרד, בין אם אלו מדפים למחסן ובין אם אלו פתרונות לאחסון מכל סוג אחר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294