077-2317294

מיפוי מלא של מדפים לחנויות

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מיפוי מלא של מדפים לחנויות

בחירתם של מדפים לחנויות מורכבת, אולם במאמר זה גיבשנו עבורכם מיפוי מלא של מדפים לחנויות המושלם לכל מקום בחנות. חילקנו את החנות לוויטרינה הקדמית שלה, ל- SPACE שמשמש למכירה, ולמחסן. בכל אחד מהמקומות הללו אנו מציעים סט מדפים לחנויות שיהווה בדיוק ת מה שאתם צריכים ויגשים עבודה משובחת בכל חנות, כמו גם התאמה עיצובית מושלמת שתמשוך קהלים פנימה בקלות.

מדפים לוויטרינת החנות

מדפים לוויטרינה של החנות צריכים להיראות בשיא שלהם, כשהם מעוצבים ויכולים למשוך את עינו של המתבונן בקלות. רצוי לבחור בעיצוב שובר שוויון שייצור עניין רב במוחו של המתבונן ויגרום לו להיכנס אליכם לחנות. ניתן לבחור, למשל, במדפי וויטרינה צבעוניים עם צבעים בהירים וזוהרים, או במדפים מרחפים בפורמט עיצוב מיוחד. ככל שתהיו יותר נועזים בבחירה שלכם, תגדילו את הסיכוי שאנשים ייכנסו לחנות שלכם (פתרונות מידוף).

מיפוי מלא של מדפים לחנויות לחלק העיקרי של החנות

בחלק העיקרי של החנות מומלץ להטמיע פריטי ריהוט בעיצוב תעשייתי וכמובן מדפי מכירה נוחים ונגישים. בחנויות נעליים, למשל, קיימים פריטי ריהוט תעשייתי כמו כסאות גומי או בד נוחים לישיבה זמינה ומיידית ודרגשי מדידה. בחנויות כל בו גדולות ישנם כסאות שניתן לחבר לרצפה ללא יכולת להוציאם, עליהם הלקוחות יכולים לשבת ולנוח. באשר למדפי המכירה – חשוב שהם יהיו מותאמים לעיצוב החנות, וגם שיספקו לכם את כל הנוחות כשאתם באים לעבוד עליהם, לשלוף מהם מוצרים או לסדר אותם בסוף יום העבודה.

מדפים למחסן החנות

כאשר אתם נגשים לבחור מדפים למחסן החנות, אתם צריכים ללכת על מקסימום יעילות. יש להצטייד בממדיו של חדר המחסן על מנת למנוע ככל האפשר צפיפות ברחביו. כמו כן, יש לבחור במדפים עליהם ניתן לשים את הציוד והתכולה שבכוונתכם לשים עליהם. זה נקבע על פי הצורה ועל פי משקל המקסימום של המדפים. כמו כן, על חלקם רשום לאלו פריטי ציוד הם מיועדים, מה שיקל עליכם את תהליך הבחירה, ויהפוך אותו לנגיש הרבה יותר. חשוב לדאוג כי במחסן החנות תסופק לכם מקסימום נוחות כדי שתוכלו לעבוד שם ביעילות וללא כל קושי או התנגדות. זכרו כי המדפים של המחסן הם המדפים המשפיעים ביותר בחנות, משום שהם אלו שמהם יוצאת הסחורה להפצה בחלקהּ העיקרי, ורוב עבודת ספירת המלאי מתבצעת משם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294