077-2317294

מדפים תעשייתיים מחיר

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים תעשייתיים מחיר

מדפי תעשייה יציבים ויעילים

עבודה במחסן יכולה להיות מאתגרת מאד, לבטח אם עובדים בצורה לא נכונה. המחסן צריך להיות מסודר וחייב להיות מסוגל לאחסן ולאכלס מגוון רחב של מוצרים, בצורה שהיא נוחה לתפעול וחסכונית ויעילה במקום. במרבית המקרים, המוצרים והסחורה מאוחסנים במדפים ולכן, אחד המרכיבים הכי חשובים בכל מחסן הם מדפים איכותיים וחזקים במיוחד. הדרך הכי טובה להשיג מידוף איכותי היא באמצעות מדפים תעשייתיים ממתכת אשר יכולים לשאת משקל רב. המתכת הוא חומר חזק ומוכר, אשר מסוגל לשאת משקלים גבוהים. קל מאוד לתחזק מתכת, היא נראית ייצוגית ובאמצעות המידוף הנכון, אפשר לייצר שיטת אחסון שתייעל את כל העבודה במחסן, ולאחר מכן, גם את עבודת השינוע והשליחה לחנויות.

סדר וניקיון מרכיבים מתכון מצוין למחסן מתפקד בצורה טובה. כל בעל עסק יודע שאחד האלמנטים החשובים ברווחיות זה מחסן מסודר שיודע לשנע את הסחורה ולהביא אותה בצורה יעילה אל נקודות המכירה ולכן יש צורך בשיטה קלה לתפעול, שיכולה להתבצע רק באמצעות מדפים תעשייתיים המסודרים בצורה נכונה. התקנת מדפים לתעשיה תשמור על הסחורה בצורה אידיאלית, בצורה נוחה לאחסון ולשליפה, מבלי לחשוש מאסון שיהרוס את כל הסחורה. מידוף טוב ואיכותי צריך גם להיות מידוף מודולרי, כזה שיאפשר דינמיקה וביצוע שינויים ברגע שהגודל של הסחורה משתנה.

מגוון רחב של מדפים תעשייתיים

מחסן הוא מקום מאוד דינמי, אך כזה שגם צריך לשדר יעילות ויציבות עם הסחורה. כאשר מבררים בנושא מדפים תעשייתיים מחיר ועלויות מגלים כי יש מגוון רחב של אפשרויות, בכל הנוגע לחומרים, סגנונות וצבעים, וכי לאחר סקר שוק, אפשר למצוא מדפים אידיאליים בהשקעה שהיא לא גבוהה, ומאוד נכונה. מידוף נכון יגרום לכל העבודה להיעשות בצורה קלה יותר, יש ביטחון בסחורה ובהוצאה שלה ואפשר להתרכז בכל הדברים מסביב הקשורים לעבודה.

מחפשים מדפים לבית העסק שלכם? קומפקטוס היא הכתובת המתאימה עבורכם. החברה מתמחה בייצור, בפיתוח ובשיווק מגוון רחב של פתרונות אחסון המתאימים הן ללקוחות פרטיים והן לעסקיים. לסקירת כלל מוצרי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 053-9426600

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294