077-2317294

מדפים למשרד קטן או מרובה חדרים בהתאמה אישית

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למשרד קטן או מרובה חדרים בהתאמה אישית

מדפים למשרד היוו מאז ומתמיד אתגר לא קטן לבעלי המשרדים. נחיצונם מרובה, נוכחותם נדרשת, ולא לכל מקום במשרד יתאים כל סוג של מדף. על מנת להקל עליכם את בחירת המדפים, חילקנו אותם למספר מצומצם של משפחות. אנו סבורים כי יש לקנות מדפים למשרד מכל משפחה על מנת לקיים ניהול משרד תקין.

מדפים לארכיון

המדפים של המזכירות, בהם מתויקת כל הניירת המשרדית: מסמכי קשר עם לקוחת, מסמכי קשר עם ספקים, תעודות משלוח, חשבוניות, קבלות ללא חשבוניות מס, וכד'. בדרך כלל, בית עסק, גם אם הוא קטן, צובר כמות רבה מאד של מסמכים, ולכן יש צורך לחלק מדפים לארכיון על פי סדר אלפביתי או אלפא נומרי, כלומר כולל אנגלית ומספרים.

מדפים למחסן

מדפים המיועדים לאחסון תכולות לשימוש עתידי או לתיעוד, אבל בשונה ממדפים לארכיון, כאן מדובר על מדפים המאחסנים ציוד כבד, ולא מסתפקים בניירות בלבד. במשרדים שהם גם חנויות, או במשרדים שהם חלק מפסי ייצור, מדפים למחסן מאד קריטיים. גם במשרדים המחזיקים חלקי חילוף של ציוד לוגיסיטי (למשל עוד ציוד מטבח, עוד נוזלים לניקוי שירותים וכד') יידרשו מדפים למחסן בהם יאוחסנו מרכיבים אלה.

מדפים לעובדים ומנהלים

מדפים שיישמשו את כל מי שעובד במשרד. המדפים הללו יכולים להיות ציבוריים ולהכיל תכולות כמו אלה של המטבח ואולם הישיבות, או שהם יכולים להיות מדפים פרטיים PER עובד. מומלץ במדפים הפרטיים לשמור על אחידות, ולא לקנות לכל עובד מדפים אחרים, גם על מנת שלא לשחת את זמנכם, וגם על מנת לשמור על עיצוב המשרד כשהוא אחיד.

מדפים למשרד במחירים איכותיים ובאיכות חסרת פשרות

כאן ניתן למצוא מדפים למשרד מכל סוג וזן, החל ממדפים למחסן ועד מדפים לארכיון, החל ממדפים לעובד רגיל ועד מדפים למנהלים ולבכירים. חשוב מאד לבחור בזהירות כל סט של מדפים למשרד, ולוודא במאת האחוזים שהוא מתאים למקרה המבחן שלכם. אין לבחור מדפים למשרד ללא מדידה מקדימה, וללא בדיקה שהקיר שלכם בנוי להחזיק מדף שכזה. בקיר גבס יתאים מדף שונה מאשר בקיר בטון, אם כי במקרים בהם שני סוגי הקירות יהיו טובים, נודיע זאת על מנת שתוכלו לבחור בקלות את המדפים, במינימום אילוצים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294