077-2317294

מדפים למשרד קטן או גדול על פי הזמנה

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למשרד קטן או גדול על פי הזמנה

אם אתם צריכים לאבזר משרד במדפים, אנו נותנים שירות לכל סוגי המשרדים, קטנים כגדולים. מדפי המשרד שלנו מאבזרים את כל חלקי המשרד, החל מהמקומות הגלויים כמו חדרי המזכירה והעובדים, ועד לאזורים לוגסיטיים חסויים כמו מחסנים וארכיונים. המשרדים שאנו מאבזרים, במבחן התוצאה, הם משרדים נוחים לשימוש אשר רבים מהעובדים והמנהלים היו מעוניינים בהם כמקומות עבודה קבועים. מדוע זה קורה? בשל כך שאנו מתבססים על העקרונות המנחים הבאים.

התאמת המדפים לתכולה המשרדית

בראש ובראשונה אנו בודקים מהי התכולה המשרדית ומי מבין המדפים שלנו יתאים לה. לדוגמה, אם אתם מרבים לגרוס מסמכים, משמע שהארכיון שלכם לא צריך להיות גדול, ואז ניתן להשקיע מעט מקום במדפים לארכיון ולהרחיב את השטח באמצעות מדפים למשרד לשימוש שגרתי. במידה וארכיון שלכם ענק, ואתם ממעטים לגרוס אותו, תצטרכו סט גדול של מדפים לארכיון. יש לנו סטים סיטונאיים מרובי מדפים במחירים אטרקטיביים מאד. באשר למחסן, אנו בודקים מהי התכולה המאוחסנת בו, ובהתאם לסוגהּ ולמשקלהּ אנו מתאימים מדפים למחסן.

ייעול פתרונות האחסון במשרדים הקטנים

במשרדים קטנים, בהם אין מקום לכמות רבה של מדפים, בשל הצורך להכניס כמה שיותר אייטמים לשטח מצומצם, אנו מוכרים מדפים למשרד הידועים כמדפים יעילים. יש לנו, למשל, מדפים מתקפלים על נצרה, שיכולים לשמש כמדפים ארעיים. אנו מוכרים גם מדפים עם עומק רדוד, כך שלא ייגרע לכם מקום רב שייתפס על ידי ממד העומק.

שיווק מדפים ייעודיים בלבד

אנו לא נשווק מדפים למחסן לאחסון נייד, כשבמחסן שלכם ישנה תכולה כבדה. אנו לא נספק ארכיונים קטנים אם החלק העיקרי במשרד שלכם הוא הארכיון. המדפים שלנו הם לא פחות מייעודיים לכל עוסק, מה שמבטיח נוחות חסרת פשרות בעת השימוש בהם. עובדי מחסן, משתמשי מדפים לארכיון, או מדפים למשרד על כל חדריו יוכלו לנהל את ענייניהם המשרדיים בקלות וביעילות הודות למדפים נוחים ובטוחים. המדפים שלנו נשמרים לאורך זמן, ידועים כמדפים עמידים ונגישים לכל עובד ועובדת. אנו נותנים ייעוץ גם למשרדים וותיקים המבקשים להחליף את פתרונות האחסון שלהם, וגם עבור משרדים חדשים שזה עתה הוקמו, והם בתהליכי חיפוש מדפים למשרד.

קומפקטוס מתמחה בפתרונות אחסון למשרד, צרו עימנו קשר עוד היום.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294