077-2317294

מדפים למשרד – עצות עשה ואל תעשה

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למשרד – עצות עשה ואל תעשה

אם גם אתם סקרנים לדעת כיצד למקם מדפים במשרד שלכם ולעשות זאת נכוחה, הכנו לכם מקבץ עצות עשה ואל תעשה אשר נוגע לגודל המשרד, לעיצוב שלו, לדקורציה שבתוכו, ואפילו לאופן העבודה הרצוי בתוך אותו משרד. לגזור ולשמור!

בחדר המזכירה של המשרד – הקפידו על הפרטים הבאים

במידה והחדר משמש משרד של ממש המספק שירותי נייר ותעודות, דאגו שתהיה עמדת טלפוו מחשב טובה, ובנוסף עמדה לתיוק המבוססת על מדפים לארכיון. שם, יוטמע כל המידע על הלקוחות והמבוטחים השונים של העסק. במידה וחדר המזכירות משמש בית מלאכה או חנות, אל תמקמו בו את הארכיון. מדפים לארכיון במקרה כזה מומלץ כי יוטמעו במחסן.

בחדרי העבודה העיקריים  התחשבו באופן העבודה של כל עובד ועובדת

מקמו כסאות, קונסולות ושולחנות בהתאם לגבהים הגיוניים. כסאות נמוכים ביחס לגובה השולחן על מנת לננוע פזילות מצד העובדים ובעיות גב חמורות. בנוסף, מקמו עבורם מדפי אחסון בהתאם למאפייני החדר. בחדר קטן המחולק לשקוביות מקמו מדפים במינימום הנדרש, ובחדרים גדולים – מקמו מדפים למשרד וארונות בתפוצה רחבה.

תכנון המחסן בבית העסק

מדפים למחסן צריכים להיות מדפים מתוכננים, אשר הצבתם לא צריכה ליצור צפיפות אלא בדיוק להיפך: לשמור על המחסן מרווח ככל שרק ניתן. בל תשכחו כי במקרים בהם לא מדובר בבית עסק המבסס את פעילותו על נייר אלא על מלאכה, המחסן של המשרד שלו הוא גם ארכיון הלקוחות ויש למקם של מדפים לארכיון בהתאם.

מקבץ עצות אל תעשה

  • אל תמקמו מדפים גדולים בחדרים קטנים. אתם תביאו לצפיפות ולעיצוב מגושם של החדר.
  • אל תמקמו שולחנות נפתחים בחדרים קבועים. לשולחנות הללו ייעוד בפני עצמו המשמש בתוך קיוביקים ושקוביות. אם החדר שלכם קבוע, חבל על החציבה ועל השריטות שייווצרו בקיר בהטמעת השולחן. ניתן גם להוציא את המקסימום העיצובי כאשר השולחן הנו נייד ומוכנס עצמאית לחדר.
  • דאגו למשרד נגיש ומרווח, יצירת מרווחים רחבים וחציבת ארונות ומדפים ככל האפשר ליצירת מציאות זו. הצבת מדפים לא חצובים במסדרונות היא טעות שתעלה לכם בצפיפות רבה.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו עם שאלות נוספות על מדפים למשרד!

קומפקטוס מתמחה בפתרונות אחסון למשרד, צרו עימנו קשר עוד היום.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294