077-2317294

מדפים למשרד- לסידור וארגון מיטבי בכל חדר עבודה

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למשרד- לסידור וארגון מיטבי בכל חדר עבודה

בחירת מדפים למשרד עלולה לאתגר לא מעט בעלי משרדים, אבל המטרה היא ברורה: לסדר ביעילות יתר את המשרד ולהשית ארגון מחדש של מוצרי המשרד, כך שלא יגרמו לצפיפות, אלא יישמרו במקומם. לכן, כאשר אתם קונים מדפים למשרד, בדרך כלל לא יהיה מדובר רק במדפים חיצוניים של חדרים, אלא גם מדפים למחסן וכן מדפים לארכיון המשמשים לתיוק מסמכים. פשוט חקרו את המשרד שלכם, ואם הגעתם למסקנה לגבי טיבם של פתרונות אחסון מסוימים, שכרו את שירותו של מעצב פנים שייאשר שהעיצוב עבר כהלכה למען הסר ספק.

מטרותיהם של מדפים למשרד מכל הסוגים

סידור המשרד

עובדים רבים מוצאים את המשרד שלהם לא מסודר, ועל כן יש צורך לדאוג לשירות כמו התאמת מדפים למשרד.

רה ארגון של המשרד

מדפים חדשים, שלא באו על חשבון אחרים, מעניקים לכם את הזכות לעשות רה ארגון. בעת הטמעת מדפים למשרד, נסו לברר מהם הצרכים הארגוניים המשתנים שלכם, ולקנות מדפים מכל הסוגים על פי השוני: מדפים לארכיון לתיוק מסמכים, מדפים למחסן לשם הצבה בחדר האחסון של המשרד, ומדפים במרכז המשרד בתוך החדרים ושקוביות ההנהלה.

מדפים למחסן צריכים להיות ייעודיים בלבד

מכל רחבי המשרד, רק במחסן מרוכזת תכולה בכמות ובצפיפות כה גבוהה. לכן, המדפים שם חייבים להיות מתאימים לציוד שאתם שמים, במיוחד אם הוא כבד – בשביל למנוע נפילה של הציוד על אדם אחר. בחירת מדפים למחסן צריכה להיעשות על פי המקום הפנוי שלכם בו, וסוג התכולה המאוחסנת באותו מחסן.

עלויות של מדפים למחסן, מדפים לארכיון ומדפים במקומות אחרים במשרד

מדפים למשרד מתומחרים על פי חומרי הגלם שלהם ועל פי הכמות הנדרשת. ככל שחומרי הגלם של מדפים למשרד יותר משובחים, וככל שיש יותר מדפים, העסקה צריכה להיות יקרה יותר בשל טיבה. יחד עם זאת, יש לנו מספר החנות על בסיס סיטונאי בהתאמה אישית. התאמת מחיר זו סייעה ללא מעט לקוחות להגיע בנקל לפתרונות האחסון הרלוונטיים במשרד שלהם, החל מאותם מדפים למחסן המשמשים כמדפי שירות, וכלה במדפים לארכיון ובמרכז המשרד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294