077-2317294

מדפים למשרד בהתאמה אישית לכל עוסק

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למשרד בהתאמה אישית לכל עוסק

גם המשרד הקטן ביותר מורכב בדרך כלל משלושה חללי אחסון עיקריים: חלל העבודה, בו מצויים כל מדפי העבודה לשימוש יומיומי: מלאי מכירה בחנויות, מלאי ציוד עבודה משרדי, וכד'. צמד החללים הנוסף שמאפיין משרד הוא חלל האחסון וחלל התיעוד. בחלל האחסון מבצעים עבודה של מחסנאים לכל דבר. יש שם תכולות ישנות, תכולוטת חדשות שנועדו למכירה עתידית, ציוד משרדי ישן או שיישמש כחלק חילוף וכד'. בחלל התיעוד נמצאים מדפים לארכיון, המתעדים את החשבוניות, הקבלות וההתקשרויות הנוספות עם לקוחות העסק. לעצים, מושם הארכיון בחלל האחסון במקום בחלל התיעוד ועל כן הוא מועבר לאחריות המחסנאי.

בחירת מדפים למשרד עבור חלל העבודה שבתוכו

המדפים צריכים להתבסס על ארגונומיה ופונקציונליות. במילים אחרות, יש להתבסס על הדרך הקלה ביותר לעבוד באותו מקום עבודה, והיעילה ביותר לביצוע המשימות. מדפים למשרד יהיו למשל המדפים שיישמשו את המוקדנים במוקד הטלמרקטינג, את עובדי ההייטק כמו בודקי התוכנה והמתכנתים בעבודה היומיומית, את עובדי משרדי המקצועות החופשיים (עורכי דיןף רואי חשבון במשרדים השונים), וכד'. אנו מציעים מבחר לא קטן של מדפים משרדיים לעובדים אלה.

בחירת מדפים למחסן המשרדי

כאשר ניגשים לבחור מדפים למחסן המשרדי, יש צורך להכיר היטב את המחסן, את סוג התכולה המאוחסנת בו וחשוב מכך – לדעת מהן מידות המחסן על מנת שלא תקנו מדפים שיצמצמו באופן ניכר את המקום הפנוי של המחסנאים שלכם (או של עצמכם, אם אתם מבצעים את עבודות המחסן). בחירת המדפים הללו בדרך כלל מגובה בהסברים על סוג התכולה לה מיועדים המדפים, ועל מידות המדפים שיירשמו על כל דגם. לכן הצטיידו בנתונים הנכונים ומצאו את סט המדפים המתאים לכם ביותר.

בחירת מדפים לארכיון

מדפים אלה נושאים עליהם את המסמכים שהנפיקו לכם הלקוחות או שאתם הנפקתם עבורם (בהעתק, כמובן). בחירת המדפים הללו נעשית בהתאם לגודל הארכיון, ובהתאם למיקומו. ארכיון שנמצא במחסן ייראה שונה מארכיון שנמצא בעמדת המזכירה. חשוב להקפיד לבחור נכון מדפים אלה על מנת שהתיעוד של המסמכים יתבצע בקלות וביעילות רבה. חשוב לציין כי על אף העידן הדיגיטלי שפוקד אותנו, רבים מאתנו עדיין משתמשים בארכיונים ניידים, והם תמיד יוכלו להיות לכם לעזר רב גם כאשר יש לכם ארכיון ממוחשב, למשל לצורכי גיבוי בעת מחיקה בשוגג או עקב חדירה לרשת המחשבים שלכם.

קומפקטוס מתמחה בפתרונות אחסון למשרד, צרו עימנו קשר עוד היום.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294