077-2317294

מדפים למחסן בהתאמה אישית לחנויות ומשרדים

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למחסן בהתאמה אישית לחנויות ומשרדים

מציאת מדפים למחסן המשרדי מעסיקה לא מעט מעסיקים ובעלי חזקות על משרדים. המחסן הוא חדר חשוב ביותר אשר לא רק ערב לשמירת מסמכים ישנים לתיעוד. תפקידו הוא גם לשמור על תכולה כבדה לשימוש עתידי מכל סוג: מכירתי, לוגיסטי ותפעולי. מדפים למחסן אינם יכולים להיות אחידים בכל בית עסק. לכן, בחירת מדפים אלה על פי המלצות של חבר יכולה להצליח רק אם הוא עובד בדיוק בתחום שלכם, ולא מדובר על מדפים כלליים למשרד כללי. לדוגמה, אם החבר עובד במשרד רגיל, ואתם עובדים במחסן המייצר ושומר כדורי ברזל – אתם תצטרכו מדפים כבדים המיועדים לאחסון מסוג כזה. מדפים משרדיים לניירות לא יהיו פונקציונליים במקרה הזה, וצפויים להישבר.

מי שהתעניין במדפים למחסן ודאי יתעניין גם בפתרון אחסון כמו מדפים לארכיון

מדפים לארכיון משמשים לתיעוד מסמכים. בדרך כלל הם מסודרים בסדר אלפביתי או אלפא-נומרי למציאה קלה של כל מסמך. על אף שהם מופקדים על תכולה קלת משקל כמו ניירות ומסמכים, התפקיד שלהם זהה לחלוטין לזה של מדפים למחסן: שמירה על תכולות לשימוש עתידי. בניגוד למחסן, הארכיון ממוקם בדרך כלל בצמוד לעמדה של המזכירות אך במקומות בהם המחסן והמשרד הם יחידה אחת נהוג למקם אותו במחסן ובכך ליצור חדר תיעוד של כל תכולת המשרד.

סוגי מדפים למחסן שאנו מציעים ללקוחותינו

מדפים סטנדרטיים למחסן – מדפי מחסן סטנדרטיים המיועדים לציוד ותכולה שונה. המדפים ייבחרו על פי סוג המשרד והעסק, ובהתאמה לתכולה המיועדת.

מדפים לארכיון – מדפים לשמירת מסמכים המאוחסנים בארכיון מסמכים אשר יכול להיות חלק מעמדת המזכירה או לחילופים חלק מהמחסן, תלוי בשיטת הניהול הלוגיסטית של המשרד.

מדפים לחנויות – מדפים לאחסון במחסנים של חנויות. מדפים לחנויות בפרונט, המשמשים למכירה והצגה בוויטרינה ניתנים אף הם לרכישה כאן.

מדפים לאחסון רב שכבתי

קיימים מדפים המחולקים לחוצצים, עליהם ניתן לאחסן כמה משפחות של תכולות. המדפים ארוזים כשהם לגובה, כל שכבה נמצאת בגובה שונה, או לרוחב: השכבות באותו גובה אך מסודרות בשורה במקום בטור.

למידע נוסף על מדפים למחסן, מדפים לחנויות או מדפים לארכיון ניתן לפנות אלינו ואנו נסייע במציאת המדפים הרלוונטיים לכם!

קומפקטוס מתמחה בפתרונות אחסון לכל סוג.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294