077-2317294

ריהוט לחנות בגדים

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

ריהוט לחנות בגדים

לחשוב על הכל – מדפים עבור חנויות בגדים

עסק טוב נותן חשיבות לכל דבר, אפילו לקטן ביותר והוא מתבסס על ההבנה שלכל דבר קטן בתוך חנות יש משמעות גדולה עבור הקונה. הרשתות הגדולות אפילו מעסיקות מומחים במשרה מלאה, אשר מתעסקים אך ורק בסידור החנות, ריהוט לחנות בגדים והעיצוב שלה והדרך בה המוצרים מוצגים לקהל הלקוחות.
כדי למקסם את המכירות, צריך לעבוד נכון, וזה מתחיל עם מדפים לחנויות אשר יוכלו להציג את המוצרים בצורה נאותה, מרשימה ומעודדת קנייה.

מבין כל סוגי החנויות, החשיבות היא גדולה במיוחד בחנויות הבגדים. קנייה של בגדים נחשבת למותרות ברוב המקרים, ולכן הלקוח יודע שהוא לא "צריך" את הפריט, אלא "יכול" לקנות אותו.
וכאשר הבחירה היא אופציונאלית, יש חשיבות עצומה לנראות. כאשר בעל עסק קונה מדפים לחנות בגדים עליו לשים לב שהוא בוחר מידוף שמתאים לאופי ליין הבגדים שלו.
בין אם מדובר במדפים צבעוניים לבגדים של תינוקות או ילדים, או בחירה בצבעים יותר מונוטוניים אם מדובר בחנות יוקרה שמוכרת חליפות מהודרות לגברים.

מדפים לחנות בגדים נותן ראש שקט לקהל ולעובדים

חשוב מאוד לבחור מדפים וריהוט לחנות בגדים אשר יהיו נוחים לשימוש ובעיקר מודולריים.  מדפים מודולריים מאפשרים להתאים את המדפים לגדלים שונים של בגדים, ובנוסף, גם ביצוע החלפה של ביגוד על המדפים בצורה יעילה יותר.
כאשר הביגוד בחנות מסודר בצורה טובה, המכירות יגדלו בוודאות, שכן המוצרים מושכים את העין, ובנוסף לעובדים הרבה יותר קל לסדר את הביגוד ולהתעסק במכירות ולא בדברים אחרים שפוגעים בעסק.

מחפשים פתרונות אחסון ומדפים איכותיים בהתאמה מלאה לחנות הבגדים שלכם?
קומפקטוס היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מתמחה בייצור, בפיתוח ובשיווק מגוון רחב של פתרונות אחסון המתאימים הן ללקוחות פרטיים והן לעסקיים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294