077-2317294

מדפים לחנויות למגוון שימושים לחלון ראווה ולמחסן

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים לחנויות למגוון שימושים לחלון ראווה ולמחסן

מאז ומתמיד היוו מדפים לחנויות את המוצר החשוב ביותר בשטח המכירה שלכם. מהמדפים יוצאים המוצרים ללקוח, ולכן לעיצוב שלהם ולדרך בה הם מסודרים ישנה חשיבות עצומה על מנת להגביר ואף להבטיח את הסיכוי שהלקוח אכן יקנה. מדפים למחסן, לחלון הראווה וכמובן לגוף החנות חשובים מאד מבחינת איכות ועיצוב כאחד. ומה עוד יש לנו להציע לחנות שלכם מלבד מדפים?

מדפים לוויטרינות החנויות

בואו לקנות מדפים מעוצבים לחנויות המשמשים וויטרינות. יש לנו מדפים אשר מושכים לקוחות כמגנט בדרך בה הם מסודרים ובאופן בו הם מעוצבים. המדפים מתאימים לכל סוגי החנויות, מחנויות המספקות ציוד קל ועד לחנויות המספקות פריטים גדולים וכבדים.

מדפים לגוף החנות

כאן תוכלו למצוא מדפי מכירה מכל הסוגים: כוורת, כוורת צמודת קיר, מדפי קיר ללא כוורת, ועוד. מדפי המכירה הם החשובים שבמדפי החנות. הם מעידים על רצינותהּ של החנות כ- ZONE מכירה בעיניו של הלקוח וגם מבטיחים את שימור המוצר אשר מוצב עליהם.

מדפים למחסן החנות

לרשותנו מדפים למחסן מכל סוג: גדול, קטן, מרובה במקום וממועט במשאבי נפח. מדפים לחנויות המשמשים מחסנים הם מדפים שצריכים לשמש קודם כל אתכם, המוכרים והעובדים. המחסן הוא המקום ממנו יוצא המלאי למדפים, ולכן הם צריכים להיות הכי מדוגמים והכי עמידים, ומתאימים פיקס לעבודה עם המוצרים עמן אם מתעתדים לעבוד.

החנות שלנו – לא רק מדפים

כאן ניתן למצוא גם ריהוט תעשייתי לחנויות, הכולל כסאות מדידת נעליים לחנויות הנעלה, שרפרפים והדומים לעלייה לסידור מדפים גבוהים, ספסלים ושולחנות קטנים ללקוחות, דלפקי מכירה, דלפקי קופה בעמידה, כסאות למוכרים, ועוד. כאן ניתן למצוא ריהוט תעשייתי כמעט מכל סוג. הארגונומיה כאן נלקחה בחשבון, ולכן כשאתם קונים מאתנו אתם קונים מוצרים ייעודיים, שלא יסבו לכם בעיות גב ויציבה. כמו כן, הריהוט שלנו מעוצב במגוון דרכים וניתן להזמינו בגוון הרצוי לכם בחנות.

מחירים נוחים לכל עוסק

אנו מצ'פרים את הלקוחות שלנו במחירים מעולים, ומספקים להם את כל הנדרש על מנת לעבוד בנוחות המרבית. יש לנו את כל הכלים לגרום ללקוחותינו להצליח ובגדול ולעשות מהחנות שלהם פנינת-מכירה במלוא מובן המילה.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו בנושא מדפים לחנויות!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294