077-2317294

מדפים לחנויות – גיבוש מפרט מלא של פתרונות אחסון

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים לחנויות – גיבוש מפרט מלא של פתרונות אחסון

במאמר הדרכה זה נלמד אתכם מדפים לחנויות גיבוש מפרט מלא של פתרונות אחסון, כיצד לגבש אסופת מדפים מלאה לחנויות שלכם. מבנה החנות הקמעונאית בישראל מחולק על פי רוב לשלושה חלקים, על פי תיאורייה שאנו נקרא לה "תיאוריית המטוס".
כפי שמטוס מורכב מתא טייס, מרחב הנוסעים וחדרי שירות אחוריים, כך בדיוק בנויה החנות שלכם. היא מחולקת לאזור הוויטרינות הקדמיות, מרכז החנות, וחדר השירות של החנות, אשר לרוב הוא המחסן, ולעתים יש גם תא שירותים בסמוך לו.
מדפים לחנויות צריכים להיבחר על ידי חלוקת החנות לשלושת הרבדים הללו, תוך התמקדות בכל רובד ורובד באופן נקודתי.

מדפים לאזור הוויטרינה הקדמי בחנות

מדפים לחנויות עם גיבוש מפרט מלא של פתרונות אחסון המיועדים לאזור הוויטרינה מצריכים לא מעט דיון בעיצוב. מדובר בחלק הקדמי של החנות, זה שכולם רואים ומתרשמים, ולכן הוא אולי החלק החשוב ביותר בעיצובה של החנות. מאידך, המדפים שם צריכים להיות פונקציונליים ונוחים לכם על מנת שתוכלו לשלוף מוצרים משם ללא קושי.
לכן, הבחירה הטובה ביותר של פתרונות אחסון לחלק זה של החנות צריכה להיעשות על ידי הדרכה ממעצב פנים, אבל תוך דאגה לצרכים שלכם, על ידי בדיקת כל הצעה ממנו עד למציאת מדפים המתאימים ביותר לסיטואציה בה אתם נמצאים.

מדפים למרכז החנות

החלק הארי של המדפים בחנות שלכם. ממדפים אלו תשלפו מוצרים ללקוחות, תערכו בהם ספירת מלאי כל 1 בינואר, ותנהלו כ- 80% מהנעשה בחנות.
לכן, שם המשחק בהם הוא נוחות. הם חייבים להיות לכם נוחים, וזה אומר שאם החנות קטנה הם צריכים להיות קטנים בעצמם, בייחוד בממד האורך, על מנת לא להזדקר החוצה יתר על המידה ולבלוט על כדי חסימת-מקום.
מה שכן, חשוב להקפיד במידה מסוימת על עיצובם, משום שמדובר בחלק הארי של החנות, ללקוחות עדיין יש גישה אליו והם יוכלו לתת את דעתם על החנות עקב התבוננות בהתקני האחסון שלה.

מדפים למחסן החנות וחדרים אחוריים נוספים

פתרונות אחסון עבור מחסנים של חנויות חייבים להיות ייעודיים. אין כאן כל סממן עיצובי, משום שמדפים אלו לא נצפים על ידי הלקוחות.
מדפים למחסן של חנות נבחרים על פי סוג התכולה המאוכלסת בהם. למשל, תכולה כבדה תצריך מדפים כבדים שעומדים בתקן על מנת לאכלס אותה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294