077-2317294

מדפים לארכיון לשימוש משרדים שונים

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים לארכיון לשימוש משרדים שונים

בחירת מדפים לארכיון חשובה מאד לתפקוד המשרדי. גם אם אתם נעזרים בארכיון דיגיטלי, בתקופה זו ישנו עדיין אי וודאות לגבי אבטחתו, ולכן תמיד כדאי שהארכיון יימצא גם בגרסה פיזית, על נייר. תיוק המסמכים בארכיון הוא עבודה לכל דבר, ולכן התהליך יגזול את זמנו של העובד שיבצע זאת, בשעה שהוא יכול לתרום משימות אחרות ומשמעותיות יותר לחברה. לכן, על מנת לסיים לתייק מהר וביעילות יש לבחור מדפים לארכיון על פי מבנה המשרד.

מדפים לארכיון שנמצא בעמדת המזכירה

מדפים אלה הם מדפי תיוק לכל דבר. משתמשים בהם כאשר התכתובת הבינמשרדית עם לקוחות אחרים – רבה, וחשוב מאד לתעד אותה. אין כמו עמדת המזכירה לבחירת מיקומו של אותו ארכיון. נדרש סט מדפים שהמרחק בינו לשולחן המזכירה קטן, מה שייאפשר לה לא רק לתייק בקלות אלא גם להתמצא בקלות כאשר יש לשלוף מסמך תיעודי החוצה. מדפים למשרד מסוג זה מצויים בשפע בחנות המדפים שלנו, אך חשוב לבחור אותם נכון, לפי מידות החדר ובהתאם לכמות המסמכים הצפויה בארכיב שלכם.

מדפים לארכיון שנמצא במחסן החברה

מדפים אלה הם מדפים למחסן לכל דבר ועניין, אך הם מאפסנים בתוכם ציוד קל, כלומר ניירות. הטיפול במסמכים מועבר למחסנאי כאשר ישנה מעט מאד תכתובת במשרד, והתיעוד הבינמשרדי משחק תפקיד פחות חשוב מאשר במשרד אחר. למשל בית מלאכה, שעל הדרך יש בו שולחן מחשב קטן למנהל או למזכירה לא יכיל מקום רב לבניית ארכיב עצמאי. על כן, שם בדרך כלל נהוג למקם את הארכיב במחסן. המדפים שיש צורך לקנות במקרה זה הם מדפים למחסן.

שילוב המדפים בעיצוב המשרד

המדפים הללו בדרך גלל יאוחסנו בתוך ארון לארכוב המסמכים. לכן, ההתאמה העיצובית הנרשת איננה בין המדפים בהם המסמכין עצמם נמצאים לבין המשרד, אלא בין דלת הארון והפרזול שלה לבין המשרד. אנו משווקים ארונות למדפים אלה במגוון רחב של עיצובים, ולכן מומל להתייעץ עם ארגונום ומעצב פנים בטרם תחליט על זהות הארון שיאכלס את מדפי הארכיון שלך. שילוב ארונית הארכיון בעיצוב המשרדי חשוב מאד ליישום, ולכן יש לשים לב לארונות אחרים, מגירום ושידות סמוכות ולתכנן על פיהם את עיצוב הארכיון הצפוי לכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294