077-2317294

כל מה שצריך לדעת לפני קניית מדפים למחסן

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

כל מה שצריך לדעת לפני קניית מדפים למחסן

בטרם תגשו לבחור מדפים למחסן, מומלץ מאד להבין מה אתם קונים, וזאת משום שלא כל מדף שהוגדר מדף-מחסן יכול להתאים ספציפית למחסן שלכם. אנחנו לא רומזים שיש הבדלי בנייה, אלא בעיקר רומזים לתכולה שתהיה על המדפים הללו. לדוגמה, אם המשרד שלכם הוא משרד ייבוא של כדורי באולינג, אתם תצטרכו מדפים למחסן בעלי כושר סחיבה שונה לחלוטין ממדפים של חנות בובות בד. זה נשמע טריוויאלי, אבל בשנים האחרונות אנחנו ערים לתופעה, לפיה עובדי מחסן לא מבינים לאן הם הגיעו, וקונים מדפים באופן שרירותי.

כשאתם קונים מדפים למחסן עליכם למסור מידע למוכרים לגבי סוג התכולה שתהיה עליהם

מדפים לתכולה כבדה אינם מדפים לארכיון. מדפים חשופים אינם מדפים אטומים לאחסון ושמירת חומרים רעילים בהתאם לחוק החומרים המסוכנים. מדפים למשרד אינם מדפים המשמשים זבנים במרכול או בחנות. מדפים למחסן מיועדים לכל כך הרבה בתי עסק ומוסדות שלא כדאי בכלל לחשוב לתמרן. פשוט כנסו לחנות, או בקרו באתר האינטרנט, וציינו בפנינו אלו מדפים למחסן אתם צריכים: לטובת אחסון של איזו תכולה.

המדפים הקריטיים ביותר הם במשרדים העוסקים בציוד כבד או בחומרים רעילים

בשני סוגי המשרדים הספציפיים הללו – לאחסון במחסן אין אף מקום לטעות. מי שקונה מדפים לחומרים מסוכנים או לציוד כבד שלא מתאימים, מסתכן בדליפה, בשבירת המדפים, ובגרימת נזקים בלתי הפיכים נוספים. גם אם אתם סבורים שאתם יודעים, עדיף לכם לומר שאתם לא, ולתת לחברת המדפים להחליט בשבילכם. חברה כמו שלנו, למשל, עובדת על פי התקנים, ורק על פיהם, ומספקת מדפים למחסן גם עבור ציוד רגיש שכזה בהצלחה יתרה למגוון עצום של בתי עסק ומוסדות.

אם עיקר הניירת בעסק עוסקת במלאי, מוטב למקם את הארכיון במחסן

במצב כזה תצטרכו מדפים לארכיון המתאימים לשהות במחסן. כמו כן, תצטרכו למקם אותם במקום נגיש, מבלי שהציוד הכבוד והארוך יסתיר לכם וישכיח מכם את מיקומם. שליפת מסמך עסקי במהירות וביעילות היא באחריות עובדי המחסן במקרה כזה, ועל מנת לסייע להם לבצע היטב את עבודתם, קבעו עבורם את המדפים הללו במקומות נגישים וקלים לזיהוי. רק כך הם יוכלו להתחקות בקלות אחר הניירת הנדרשת לארגון.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294