077-2317294

כל המידע על בחירה ומיפוי נכון של מדפים לחנויות

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

כל המידע על בחירה ומיפוי נכון של מדפים לחנויות

כאשר אתם מתכננים למדף חנות, אתם נכנסים למשימה מורכבת שיש בה כמה יעדים להשגה. ראשית כל, היעד השיווקי: למה צריך להיכנס לקנות דווקא בחנות שלכם? הוויטרינה שלכם צריכה לשמש ככור מחצבה ענף למכירות. על הוויטרינה שלכם לשאוף למכור כל דבר לכל אחד. בשביל זה, היא צריכה להכיל מדפים אטרקטיביים, ועליהם שילוט דיגיטלי מואר עם תכולות מגניבות שיש לכם בחנות. מומלץ לשים בוויטרינה חלק מהתכולות הללו על מנת למשוך את עיני הצופים. החלק הפנימי של החנות צריך להוות המשך ישיר לוויטרינה, ולהציג לקונים מסרים שיווקיים פר אקסלנס – כל המידע על בחירה ומיפוי נכון של מדפים לחנויות תוכלו לקרוא במאמר הזה.

תכנון הוויטרינה

מדפים לחנויות עבור וויטרינות צריכים לספק מקום לכל המסרים השיווקיים שברצונכם להעביר עליהם. בין אם מדובר על תכולות אבטיפוס מושכות ואטרקטיביות, ובין אם מדובר על הצבת שלטים דיגיטליים, מדפים לחנויות בקו הקדמי שלהן צריכים לספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל למשוך לקוחות שיקנו בחנות. עיצוב נכון של המדפים, למשל עיצוב מודולרי שתי וערב, מדורג, או מבוזר, עשוי לסייע בהעברה נכונה של מסר המכירה והשיווק

מדפים לגוף החנות

בגוף החנות רצוי לחלק את המדפים לכאלו שמכילים סחורה לשליפה מהירה מול סחורה יקרה שצריכה להינעל מאחורי מנעול או עם תופסני נעילה. יש לסדר את התכולה בהתאם, ולעבות את המדפים במסרים שיווקיים שידרבנו את הלקוחות להישאר. אם יש מבצעים בחנות, יש להביע אותם על אותם מדפים במקומות מרכזיים. לפני שמבצעים את כל אלו, חשוב לבחור מדפים לחנויות אשר יתאימו לאחסון התכולה שלכם. יש לבדוק זאת היטב לפני הרכישה.

כל המידע על בחירה ומיפוי נכון של מדפים לחנויות

מחסן החנות משמש אתכם ורק אתכם: לא את הלקוחות שלכם מחד ולא את היזמים של החנות מאידך. מדפים למחסן צריכים לאפשר לכם כעובדי החנות לעבוד כמו שצריך, ולנהל נכוחה את החנות. הוא צריך לספק מקום גם לתכולה העודפת שלכם, גם לציוד הלוגיסטי ולציוד הניקיון של החנות וגם לתיוק מסמכי החנות, אלא אם הוחלט למקם את הארכיון בעמדת המנהל או באחת המגירות שבשולחנו. פתרונות אחסון למחסני החנויות אשר נוחים לשימוש ומקלים את העבודה במחסן יהיו אלו שיגרמו לכם לנהל את החנות הצורה הטובה ביותר ללא עוררין.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294