077-2317294

טיפים תכנוניים ל- מדפים למחסן

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

טיפים תכנוניים ל- מדפים למחסן

כאשר אתם מבקשים לתכנן את מחסן המשרד – אתם צריכים לחשב את צעדיכם מראש. המחסן, ברוב המשרדים שתשכירו, לא יהיה גדול, וכל ס"מ מקום קובע. לכן, כאשר אתם צריכים לגבש מתווה למחסן שלכם, קחו בחשבון את הגורמים הבאים:

  • אחסון פריטים לוגיסטיים – מטליות ניקיון, חומרי ניקיון, ציוד מטבח.
  • אחסון מלאי במידה ומדובר במשרד או חנות המשווקים מלאי.
  • אחסון כלי עבודה אופרטיביים – יש להצטייד בסט מדפים למחסן למחשבים, ציוד טכנולוגי וכד'.
  • לעתים – ניתן להשתמש במחסן גם כחדר התיעוד בו מתייקים מסמכים של ספקים ולקוחות.

טיפ מס' 1 – נסו לחלק את תכולות האחסון לכמה שיותר חדרים על מנת להקל על השגרה במחסן

כך, למשל,אם יש מקום אופרטיבי לאחסון ציוד מטבח עודף במטבח – מוטב למקם אותו שם. כנ"ל לגבי מסמכים ותיוקים, שיכולים להיות חלק מעמדת המזכירות. המחסן צריך כמה שיותר SPACE על מנת שהעובדים בו יוכלו לטפל בבעיות האמתיות הקשורות למחסן: ציוד לוגיסטי, מלאי מקולקל להחזרה, מלאי עודף וכד'.

טיפ מס' 2 – בהינתן שהחלטתם מה לאחסן במחסן, תכננו היטב את אופן האחסון

חלקו את המחסן למחלקות, כך שמקומות מסוימים בו ישמשו לאחסון מלאי החזרה, מקומות אחרים יאחסנו מלאי עודף, וכד'. כך, עובדי המחסן יוכלו להתמצא היטב בנעשה בו ולתת לכם שירות מצוין. אם החלטתם למקם מדפים לארכיון במחסן, עשו זאת במקום נגיש וברור שיאפשר לעובד לגשת לשם באופן מידי בכל עת שייצטרך.

טיפ מס' 3 – זכרו שאין קשר למראה החיצוני של מדפים למשרד: מדובר במדפים ייעודיים למחסן

לכן, בשונה מחדרים אחרים, אין צורך לקחת שיקולים של עיצוב והמשכיות הדקורציה. המחסן בלאו הכי אינו נגיש לאורחים ואף אחד לא יכול לראות מה נעשה שם. מדפים למשרד אשר גיבשתם מתאימים לאחסון תכולה מסוג אחד, ואילו מדפים למחסן יתאימו לאחסון תכולה שונה לחלוטין. מה שחשוב בהם הוא הייעוד, והיכולת לאחסן את הפריטים שבחרתם לשים במחסן. ניתן למצוא אצלנו מדפים למשרד המיועדים למחסנים אשר ניתן להציב עליהם ציוד כבד, ניירת, שפופרות של חומרי ניקוי, ועוד. בואו להתרשם מהמבחר של מדפים למחסן שאנו מציגים, ובחרו את האידיאליים ביותר עבורכם, והתקפים ביותר עבור מטרותיכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294