077-2317294

טיפים שימושיים להטמעת פתרונות אחסון בבית העסק

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

טיפים שימושיים להטמעת פתרונות אחסון בבית העסק

אם גם אתם סקרנים לדעת כיצד להטמיע פתרונות אחסון בעסקיכם, וכיצד לעשות זאת בצורה נגישה ואשר תסב לכם עבודה קלה ונוחה, לרשותכם מקבץ בזק של טיפים שימושיים שיסייעו לכם להחליט החלטה נכונה. פתרונות אחסון בעסק הם עניין לגדולים, וכאן אנו מספקים את עיקר המידע שיסייע לכם להחליט נכון.

מדפים לעמדת המזכירה במשרד – קווים לדמותם

המזכירה במשרד המספק שירותי ניירת כמו ביטוח, תעודות וכד' עובדת גם כמי שיענה לטלפונים וגם כמי שאחראית על מסמכי המשרד. לכן, מדפים למשרד במקרה כזה יתבססו גם על פתרונות אחסון ארכיוניים בנוסף לעמדת הטלפון הרגילה שיש בכל חדר מזכירה. לעומת זאת, מזכירה אשר משרתת במשרד של בית מלאכה או חנות לא זקוקה לעמדת תיוק. התיוק מתבצע במסגרת עבודתו של המחסנאי, אשר זקוק לתכולת מדפים למחסן לצרכי תיוק, בנוסף לתכולצה הרגילה שלהם.

מדפים לחדרי העובדים במשרד ולעמדות המכירה בחנות

חדרי עובדים במשרד – חדרים אלו מבוססים על הנוחות שבעבודה ובתפעול מוצרי האחסון. במידה וזה לא באמת חדר, אלא שקובית שהופרדה על ידי מחיצות, יש להיערך לחיבור שולחן, סט מדפים קטן ולחלק את האזור לעמדות עובדים מוגדרות מראש, כך שכל עמדה תזכה בסט המידוף המתאים לה.

עמדות מכירה בחנות – עמדות אלו מבוססות על היכולת למכור ולעשות זת כמו שצריך. נדרשים פתרונות אחסון נוחים שיאפשרו למוכרנים לשלוף את התכולה בקלות, אבל הם נדרשים להיראות יפים, מזמינים ואטרקטיביים גם ללקוח. לכן, בחירתם צריכה להיות שילוב של מה שטוב לעובדים ומה שטוב לתדמית של החנות. מומלץ להיעזר בארגונום לבחירת מדפים אלה.

מדפים לאחסון ותיעוד

באשר לבחירת המדפים הללו, חשוב לציין שלא כולם ממוקמים בהכרח במחסן. כפי שכבר ציינו, במשרד המשמש לעבודות ניירת כמו ביטוח ודומיו התיוק והתיעוד מתבצעים על פי רוב מעמדת המזכירה. לעומת זאת, בבתי מלאכה וחנויות המצב שונה, והתיוק הוא חלק משירותי המחסן. במחסן לא משתמשים רק בשביל לתייק אלא גם בשביל לאחסן מלאי מכירה. במקומות שלא מוכרים שירותים גשמיים אלא שירותי ניירת פיזיים ותעודות, המחסן משמש בעיקרו לאחסון הציוד הלוגיסטי: ניקיון, ערכת קפה, ציוד מטבח וכד'.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294