077-2317294

טיפים מקצועיים לבחירה נכונה של מדפים לארכיון

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

טיפים מקצועיים לבחירה נכונה של מדפים לארכיון

מדפים לארכיב המשרדי יכולים להיות מוצבים הן בעמדת המזכירה והן במחסן המשרד. מתי מציבים את המדפים כך ומתי אחרת? בדרך כלל, כאשר המשרד עוסק במנהלנות, המזכירים בו הם בוגרי או מוסמכי מנהל עסקים, במסגרות כמו חברות ההייטק הגדולות, הבנקים, וחברות הביטוח, מדפים לארכיון יהיו חלק מעמדת המזכירה. לעומת זאת, כאשר בבית העסק לא צריכים משרד הלכה למעשה כי מדובר בבית מלאכה או באיזשהו יבואן שלא מרבה להתעסק בניהול המשרד שלו, המשרד קיים לצרכי רישום ודיווח למס הכנסה בלבד. אין בו פעילות מעניינת של מנהלני עסקים, ולמעשה, למעט תיוקים אין בו כלום. לכן, ניתן לבטל בו את תפקיד המזכירה ולהטיל את התיוק על המחסנאי.

בחירת מדפים לארכיון צריכה להתבצע כך שלמתייק יהיה קל להתמצא ולשלוף מסמך בהידרשו

לכן, חשוב מאד להקפיד לא לקנות מדף רגיל אלא להתעקש על מדפים לארכיון. מדפים אלו בדרך כלל יסודרו בסדר אלפאנומרי מוכן ומודפס, מה שייקל על ההתמצאות בהם. אם במקרה התחלתם לתייק במדפים אחרים שאינם נועדו לארכיון, דאגו לסמן אותם בעצמכם באותיות ומספרים ולשים את המסמכים לפי הסדר.

עיצוב מדפים לארכיון צריך להיות זהה ליתר תכולת המשרד

מדפים למשרד המוצבים ליד מדפים לארכיון צריכים להיות מעוצבים באופן זהה. לכן, אם אתם עומדים למקם את מדפי הארכיון שלכם אחרונים, חשוב לבחור אותם בהתאם לעיצוב הקיים של תכולת המידוף העכשווית. רק כך תשמרו על הזהות העיצובית במשרד ותהפכו אותו למשרד מעוצב בסגנון אחיד ויציב.

טיפים לעיצוב מדפים לארכיון כאשר הם מתפקדים כמדפי מחסן

במקרה כזה, שתקף בעיקר בבתי מלאכה וחנויות, בהם בדרך כלל אין מזכירה, המדפים צריכים להתאים לאחסון ניירות ולא ציוד כבד, מטבע הדברים. מבחינה דקורטיבית הם צריכים להשלים את אותם מדפים למחסן שיש לכם כעת, ולהיות זהים להם בצורה ובגוון הצבע. למשל, אם מדפי המחסן שלכם מבוססים על דופן עגולה, מומלץ שגם מדף התיוק שלכם ייראה כך, כמובן בגרסה דקה וקלה יותר המשמשת לתיוק נייר ותו לא. מדפי ארכיון המשלימים את מראה מדפי המחסן מסבים למחסנאי תנאי עיצוב אופטימליים המקלים על עיצובו החדר האחסון במקום עבודתו. לכך תצטרכו לשאוף כשתתכננו את הארכיון במחסן שבחזקתכם.

מוזמנים להתייעת עם קומפקטוס פתרונות אחסון

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294