077-2317294

טיפים ארגונומיים מקצועיים לבחירת מדפים למשרד

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

טיפים ארגונומיים מקצועיים לבחירת מדפים למשרד

ההחלטה אלו מדפים למשרד יש לבחור אינה תמיד קלה ופשוטה. מי שניהל בעברו משרד או מונה להיו מנהל רכש יודע עד כמה הנושא מורכב. יחד עם זאת, מעט ידע בארגונומיה אמור לסייע לכם לבחור את המדפים נכון ובצורה חכמה. על כן, כינסנו לכם מספר טיפים ארגונומיים העוסקים בארגון המשרדי, שיסייעו לכם להחליט נכון אלו מדפי משרד רצוי לכם לבחור.

כשאתם בוחרים מדפי עבודה לשימוש יומיומי עשו זאת בתחשיב מלא של כל הפונקציות שלה

לדוגמה, כאשר אתם עובדים עם אוזניות, או צפויים להעסיק עובדים שיעבדו עמן, אתם זקוקים גם לשולחן מחשב, גם למדף לציוד המחשב, וגם למתלה לתליית האוזניות לשמירה עליהן בסוף יום העבודה. כאשר אתם מעסיקים מזכירה שצריכה גם לקבל טלפונים, גם להעביר הודעות וגם לתייק, אתם צריכים לקנות לה מדפים ייעודיים לביצוע המשימות הללו, וביניהן מדפים לארכיון שיישמשו לביצוע תיוק ותיעוד המסמכים.

כאשר אתם מטפלים במדפי המחסן שלכם – עשו זאת במחשבה על סוג התכולה המיועד להם

לא כל דגם מדפים שהוכרז עבור מדפים למחסן יתאים למחסן הספציפי שלכם. מדפים למחסן המאפסן משקולות וכדורי באולינג כבדים צריכים להיות מאד כבדים ומאד עמידים, לעומת מדפים שנושאים רק מסמכים, אשר יכולים להיות קטנים יותר ועדינים יותר. לכן, בכל מקום בו מצוין שהמדפים שלנו הם למחסנים, כתוב בדיוק על אלו מחסנים מדובר, עם איזה סוג של תכולה.

לפני הרכישה הסופית חברו את כל תכולת המדפים ובדקו התאמה עיצובית לחלל המשרדי

רצוי לבדוק גם התאמה עיצובית של כל מדף שבחרתם לכל מדף מדגם אחר שנבחר על ידכם. חשוב להדגיש כי מדפים למשרד הם מוצרים גלויים, ולכן הם ישפיעו על העיצוב שלו. מאד לא כדאי לחרוג מעיצוב המשרד המקורי, ולכן הכל צריך להיות מרוכז סביבו, וצריכה להיות גם התאמה בין המדפים שקניתם לבין עצמם בייחוד אם הם יעמדו זה בסמוך לזה. חשוב לבדוק זאת, ולהתייעץ עם מעצב פנים הבקיא במשרדים על מנת לאשש שכך הוא הדבר. זה יספק לכם אינדיקציה טובה מספיק שבחרתם נכון ואינכם עומדים להתחרט על כך. הדבר נכון גם למדפי עבודה מרכזיים וגם למדפי אחסון במחסנים וארכיונים שונים בחלל המשרדי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294