077-2317294

המדריך המלא לבחירת פתרונות אחסון למשרד ולחנות

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

המדריך המלא לבחירת פתרונות אחסון למשרד ולחנות

כאשר אתם תרים אחר פתרונות אחסון לעסק שלכם, מומלץ לעשות זאת עם תכנית עסקית ידועה מראש. במסגרתה, חשוב לדאוג לכל החדרים העיקריים במשרד: פינות ההמתנה, חדרי העובדים, חדר המזכירה, הארכיון והמחסן המשרדי. פתרונות אחסון אידאליים בכל אחד מהחדרים הללו ישיגו בדיוק את מה שנדרש במשרד: עיבויו המלא בריהוט נוח ופונקציונלי. כך תעשו זאת נכון.

בחירת פתרונות אחסון למשרד

כאשר אתם נדרשים לבחור פתרונות אחסון למשרד, יש להתחיל מהחדרים המרכזיים שבתוכו: חדר המזכירה, חדרי העובדים והארכיון המשרדי. בחדרים אלו חשוב לבחור מדפים למשרד אשר יהיו תואמים לתכולה שבתוכו. אם זהו משרד המתבסס על ניירת, יש לבחור מדפים תואמים ואם המשרד נועד למכירת ציוד, כמו חנות, או לאחסונו, כמו מחסן, יש לבחור מדפים אחרים התואמים לכך. באשר למדפי הארכיון המשרדי, יש לבחור מדפים שיקלו עליכם את ההתמצאות במסמכי המשרד השונים, ותוכלו להגיע באמצעותם בקלות לחשבוניות, קבלות ומסמכי לקוח נוספים, או מסמכים מספקים.

בחירת מדפים לחדרים צדיים במשד

החדרים שבדרך כלל יימצאו בשולי המשרד יהיו פינת ההמתנה והמחסן המשרדי. פינת ההמתנה היא השגרירה של המשרד כלפי חוץ. היא זו שמייצגת, בעיני המבקרים, בפעם הראשונה את המשרד, ולכן יש לעבות אותה בפרטי ריהוט תעשייתי מעולים ומשובחים להעלאת התדמית. מומלץ להרכיב מראה ולשים מעמד לעיתונים וספרים. באשר למחסן, חשוב לבחור מדפים למחסן המשרדי אשר יהיו תואמים לשימוש בו. אם הוחלט כי המחסן הוא גם הארכיון המשרדי, והאחרון לא יימצא בעמדת המזכירה, יש לבחור מדפים לארכיון אשר ניתנים לשילוב במחסנכם, בהתאם למידות השטח הפנוי אשר ייוותר בו.

מדפים לחנויות – מהווטירינה ועד המחסן

מדפים לחנויות צריכים לאפשר לכם למכור את הסחורה בקלות, למשוך קהל ללא כל קושי (את זה עושים באמצעות עיבוי נכון של הוויטרינה במדפים אטרקטיביים) וכמובן לסדר ולנהל את המחסן שלכם. בחנות זו המשווקת מדפים למשרד ולחנות תוכלו למצוא מדפים לחנויות מכל הסוגים, ולכן מטרה. המדפים מתאימים לחנויות גדולות וקטנות, עם תכולה כבדה וקלה כאחת. חשוב לדעת בדיוק מהי התכולה שתעמוד בחנות על מנת לבחור במדפים המתאימים ביותר להעמדתהּ עליהם. לפרטים נוספים, ניתן להיוועץ בנו לפני הזמנת המדפים המיועדים.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294