077-2317294

היופי בעיצוב מדפים ופתרונות האחסון לחנויות

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

היופי בעיצוב מדפים ופתרונות האחסון לחנויות

היופי בעיצוב מדפים ופתרונות האחסון לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מכל חנות. לא משנה אם מדובר על חנות שמציעה מוצרי מזון למכירה, חנות אשר מציעה בגדים או הנעלה, או חנות המציעה מוצרים לבית, הרי שבכדי למשוך את העין של הקונה.
יש לבנות תצוגה הכוללת את הפריטים השונים המוצעים למכירה או לכל הפחות את דגמי המוצרים המוצעים למכירה. לכן, כאשר מעוניינים לבחור פתרונות אחסון ומידוף עבור חנויות, חשוב לשים דגש הן על האיכות של המידוף, הן על התאמתו לחנות והן על הפן הדקורטיבי של המדפים או פתרונות האחסון שכן.
בסופו של דבר המדפים צריכים להשתלב באופן הרמוני בחנות ולהציג את הסחורה בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.

החשיבות של מדפים ופתרונות אחסון בחנויות

בכל חנות המציעה מוצרים שונים למכירה, יש צורך עבור היופי בעיצוב מדפים ופתרונות האחסון לחנויות ולהציג את המוצרים המוצעים למכירה בחנות וכן, לאחסן מוצרים נוספים מאותם דגמים המוצגים לראווה בחנות (מדפים לעסק).
ידוע כי לא מעט לקוחות יבחרו האם לרכוש את המוצרים של החנות או לא רק בהתאם למראה עיניים. לא פעם לקוחות יבחרו האם להיכנס לחנות כזאת או אחרת או לחלוף על פניה בהתאם לאופן שבו היא מציגה את המוצרים שלה בחלון הראווה ובתוך החנות.
על כן, פתרונות אחסון וכן מדפי תצוגה לחנויות הם דבר חשוב, רלוונטי ופרקטי מאוד על מנת לאחסן בצורה נוחה ויעילה את הסחורה של החנות עליהם, אך בד בבד, יש להם ערך רב בכל הנוגע לוויזואליות המרשימה של הצגת המוצרים, לדקורטיביות של החנות, לאסתטיקה ולעיצוב ועל כן, יש  להקפיד על רכישת מידוף איכותי וכמובן, מעוצב ומרשים, אשר ימשוך את עין הלקוחות ויגרום להם לרכוש ממוצרי החנות.

כיצד בוחרים מידוף לחנויות בצורה הטובה ביותר?

מלבד הדקורטיביות והאסתטיקה של המידוף, חשוב מאוד לבחור מדפים בכמות המתאימה לחנות שלכם, במידות הרלוונטיות וכמובן, חשוב מאוד שהם יהיו עשויים מחומר גלם איכותי, עמיד, יציב וחזק.
כמו כן, כיום מדפים מודולריים מהווים את המדפים הטובים ביותר עבור כל חנות שכן, ניתן לשנות אותם בהתאם לצרכי אחסון משתנים בחנות. במערכת מידוף מודולרי ניתן להוסיף מדפים או להוריד מדפים ומכיוון שהיא לא קבועה ניתן להעביר אותה ממקום למקום בחנות בהתאם לצורך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294