077-2317294

איך לבחור מדפים למשרד?

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

איך לבחור מדפים למשרד?

אם אתם מחפשים מדפים למשרד אשר בהם תוכלו לאחסן ציוד רב או ניירת בצורה יעילה וטובה, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות שיתאימו לכם. ישנו מגוון רחב של ציוד משרדי ופתרונות אחסון שונים אשר כולם יהפכו את המשרד שלכם למקום שהרבה יותר נעים לשהות בו והרבה יותר נוח לעבוד בו.

כמובן, לא כל הפתרונות מתאימים לכל בית עסק, תוכלו למצוא מגוון פתרונות אחסון שיתאימו לעסקים בתחום הניהול חשבונות, אשר משתמשים בניירת רבה, ולעומתם מדפים למחסן של משרדי הייטק בהם מאחסנים בעיקר דיסקים וכונני גיבוי.

לכן לפני הכל חשוב להגדיר את הצרכים המדויקים שלכם, כך שתוכלו לבחור במדפים הנכונים ביותר למשרד שלכם, ואלו שישמשו אתכם במשך זמן רב ללא כל בעיה.

התאמה לחלל האחסון הקיים במשרד שלכם

חשוב מאוד לבחון את החלל בו אתם רוצים להתקין את אותם מדפים למשרד, לפני שאתם רוכשים אותם. בחירה של מדפים ללא התאמה לחלל יכולה להוביל למצב בו בסופו של דבר תגלו כי המדפים שרכשתם כלל לא מתאימים למשרד שלכם ואין לכם מספיק מקום בכדי להתקין אותם. לכן חשוב להחליט מראש היכן תתקינו את המדפים החדשים, למדוד את המקום בו תרצו לבצע את ההתקנה וכך לרכוש מדפים בהתאמה לאותו מקום

התאמה למשקל החפצים המאוחסנים

חשוב מאוד לבחון את משקל המקסימום אשר המדפים יכולים לשאת ולבדוק האם זה מתאים לצרכים שלכם. לדוגמא, אם אתם עומדים לאחסן חפצים כבדים ומשקל רב על המדף, ותרכשו מדפים שלא יעמדו בעומס הזה, בתוך זמן קצר מאוד הם יקרסו ולא תהיה לכם שום אפשרות להשתמש בהם. לכן חשוב לבדוק מראש את המשקל ומראש לרכוש מדפים שיכולים לשאת משקל גדול יותר מזה שאתם מתכננים להעמיס, כך שבכל מקרה הם יחזיקו מעמד ללא כל בעיה.

איכות המדפים

חשוב מאוד לבחור במדפים העשויים מחומרי גלם איכותיים, כאלו שתוכלו ליהנות מהם ללא שיהרסו ממים או מלחות, וכאלו שישמשו את צוות המשרד שלכם במשך שנים רבות ללא כל בלאי.

קומפקטוס מתמחה בפתרונות אחסון למשרד, צרו עימנו קשר עוד היום.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294