077-2317294

איך בוחרים מדפים לעסק?

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

איך בוחרים מדפים לעסק?

תכנון נכון של המחסן בעסק הוא המפתח לסביבת עבודה מסודרת, מאורגנת, בטיחותית ויעילה. עליכם להיות מסוגלים לאתר את מבוקשכם במחסן במהרה. אם אתם מוצאים את עצמכם מבזבזים זמן יקר בחיפוש אחר פריטים במערכת מדפים עמוסה ומבולגנת – הגיע הזמן לבחון פתרונות מידוף חדשים. על התכנון של מערכת מדפים לעסק להתאים לצרכים היומיומיים ולפעילות העסקית. כמו כן, חשוב לתכנן את סידור המחסן בהתאם לתנאים בשטח ולגודל החלל.

אלו מדפים מתאימים לעסק שלי?

פתרונות מידוף לעסקים נותנים מענה לצרכים שונים. אין מערכת מדפים אחת שמתאימה לכולם. את מערכת המדפים שמתאימה לכם תבחרו על פי המאפיינים של הפריטים שתרצו לאחסן ובהתאם לגודל של המחסן. כך למשל, על מדפים לעסק שמותקנים במתחם חיצוני להיות עמידים בפני נזקי האקלים. דגש נוסף תתבקשו לשים על המשקל המקסימלי אותו כל מדף מסוגל לשאת. אם הציוד שלכם כבד במיוחד – הקפידו לבחור מראש פתרונות מידוף מתאימים.

מה הכי בטיחותי?

מחסן בטיחותי מתבסס בראש ובראשונה על תכנון נכון. שימו לב למפגעי בטיחות ועשו כל מאמץ על מנת להבטיח סביבת עבודה בטוחה בעבור כלל העובדים. את כל מערכות המידוף נעגן אל קירות המבנה בחוזקה. שימו לב שאתם בוחרים רק פתרונות מידוף שיש להם אישור מטעם מכון התקנים.

איזה חומר גלם נחשב לטוב ביותר?

מדפים לעסקים מיוצרים כיום ממתכת, עץ מלא ופלסטיק. המדפים העמידים ביותר שמיועדים למשקלים גבוהים הם מדפי מתכת. בחירה בעץ מלא מבטיחה גם כן עמידות, אך פחות מומלצת בעבור שטחים חיצוניים או אזורים בהם ישנה חשיפה ללחות. מדפים לעסק עשויים פלסטיק מתאימים לנשיאת משקלים קלים. היתרונות של מדפי הפלסטיק הם משקל קל ומחיר זול בהשוואה לזה של מדפי המתכת או העץ.

מה מתאים לחנויות?

המילה האחרונה בתחום המידוף למחסנים היא מדפים מודולריים. אלו הן מערכות מידוף שניתנות להתאמה אישית מהירה. בתוך פחות מ-10 דקות של עבודה תוכלו לשנות את המיקום של המדפים ולהתאים אותם לאחסון של מוצרים גדולים או קטנים במיוחד. אם הסחורה שמגיעה אליכם לחנות אינה אחידה – בחירה במערכת מדפים מודולרית היא הנכונה ביותר.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294