077-2317294

איזה פתרונות אחסון קיימים למחסנים

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

איזה פתרונות אחסון קיימים למחסנים

מחסן יעיל דורש בראש ובראשונה תכנון נכון. אם תדעו לבחור נכון איזה פתרונות אחסון קיימים למחסנים תצליחו לנצל את כל השטח, להתמצא בקלות במחסן ולשמור עליו מסודר. מדף הוא מוצר בסיסי ובכל זאת צריך לדעת לבחור נכון. חברת קומפקטוס עין החורש יודעת להציע מגוון פתרונות אחסון ומידוף לכל סוגי המדפים. עליכם להתאים את פתרון האחסון למידות של המחסן, תנאי השטח, המשקל של התכולה, אופי השימוש, המידות של הפריטים וכמובן גם להעדפה האישית שלכם. מערכות מידוף למחסן יכולות להיות מעוצבות ומרשימות. 

מה זה מדפים מודולריים?

המילה האחרונה בתחום המידוף למשרדים שייכת למדפים מודולריים. בעבור אלו שרוכשים לראשונה מדפים מודולריים נסביר שזוהי מערכת מידוף עם אופציה להתאמה אישית מהירה. לפי צורך ניתן יהיה לשנות את המיקום של המדפים בתוך המסגרת, להוסיף מדפים ולהסיר מדפים. אם אתם נוהגים לאחסן פריטים בגודל משתנה – מדפים מודולריים יהיו פתרון המידוף הנכון ביותר. מערכת המידוף כולה מתפרקת בקלות לטובת העברה ממקום למקום. 

מה עוד כדאי לדעת לפני שבוחרים פתרונות אחסון קיימים למחסנים?

התאמה אישית היא הבסיס למחסן שענה בצורה מדויקת לצרכים ולציפיות שלכם. רגע לפני שאתם ממהרים להזמין מערכת מדפים למחסן שנחשבת לטובה ביותר כדאי לעצור לרגע ולחשוב מה אתם באמת צריכים ורוצים. פתרונות אחסון למחסנים של מכולת אינם בהכרח מתאימים למחסן ציוד במפעל או מחסן של חברת הייטק. הקדישו מחשבה לבחירה נכונה היום ותבטיחו לעצמכם שימוש ארוך טווח. כדאי לתת עדיפות למערכות של מדפים מודולריים שאפשר לצבוע ולהעביר בקלות ממקום למקום. על מערכת המדפים להתאים גם למידות של הפריטים עם דגש על משקל. 

אלו מדפים למחסנים יש?

מערכות מידוף אפשר למצוא במבחר מידות וצורות כאשר חומרי הגלם העיקריים הם מתכת, פלסטיק ועץ. את חומר הגלם תבחרו בהתאם למשקל של התכולה והתנאים בשטח. מדפי פלסטיק אינם מתאימים לאחסון של פריטים כבדים אך הם נחשבים לזולים ביותר ועמידים בתנאי לחות. מדפי מתכת או עץ מסוגלים לשאת משקל גבוה כאשר הבחירה בעץ פחות מתאימה בעבור סביבה לחה. הבחירה של רוב בעלי העסקים כיום היא מדפים מודולריים עשויים מתכת. 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294