077-2317294

ריהוט תעשייתי מתוכנן היטב לכל בית עסק

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

ריהוט תעשייתי מתוכנן היטב לכל בית עסק

בכל משרד, חנות, בית אופנה, כל בו ושאר העסקים – ריהוט תעשייתי הוא אחד הפרמטרים החשובים. כאן נלמד כיצד יש לבחור ריהוט תעשייתי אשר מתאים ביותר לעסק שלכם ועונה על כל הציפיות ממנו. זכרו כי ריהוט תעשייתי טוב משפיע על העובדים שלכם בצורה טובה, משפיע על הלקוחות שלכם בצורה טובה ולכן תורם לתפקוד טוב של בית העסק.

ריהוט למשרדים

בדומה לבחירת מדפים למשרד, גם כאשר בוחרים ריהוט המשמש לעבודה בתוכו, יש להיצמד לכללים ארגונומיים. הידעתם כי הוראות הבטיחות ברוב המשרדים הן שמסך המחשב צריך להיות גבוה יותר מראשו של העובד היושב מולו? בהתאם לכך, ובהינתן השולחנות המשרדיים שלכם, תצטרכו להצטייד בכסאות הממלאים אחר ההוראה הזו, לדוגמה. עוד פריטי ריהוט שכדאי לשים לב אליהם: דרגשים לרגליים, דרגשים להגבהת המסכים (בדרך כלל שמים חבילת דפי A4 להגבהה אבל לנו יש משטחי הגבהה ייעודיים לכך), וכד'.

ריהוט לחנויות

בבחירת ריהוט תעשייתי לחנויות יש לקחת בחשבון את הצרכים שלכם כעובדים אל מול הצרכים של הלקוחות שלכם, ממש כמו בבחירת מדפים לחנויות. לעתים זה חופף וממש לא מנוגד. לדוגמה, בחנות אופנה, ובייחוד בחנות נעליים מומלץ להציב כמה כסאות או כורסאות קטנות לשימוש ילדים והוריהם. מומל להציב דרגשים שתוכלו לטפס עליהם ולהניח את הציוד והתכולה על מדפים גבוהים. עוד פריט שחשוב מאד לחנות שלכם הוא כסאות נוחים וארגונומיים לישיבה מול מחשב, במיוחד אם ישנו מחשב משרדי בנוסף למחשב הקופה בתוך החנות.

בחירה עיצובית של ריהוט תעשייתי

רוב פריטי הריהוט התעשייתי הם ניידים, קטנים ותמימים למראה, אבל יש להם השפעה כבירה על עיצוב בית העסק. אנא קחו זאת בחשבון, התרכזו במצאי הצבעים והצורות בבית העסק, ועל פיהם בחרו את העיצוב הנכון של הרהיטים שלכם. בהתאם לעיצוב המשרדי תוכלו לגבש דעה יחסית בקלות על הצבע והצורה של הריהוט התעשייתי הנחוץ לכם. ניתן להיוועץ בארגונומים אם לא בטוחים ואפילו לשאול בעצתו של מעצב פנים. בכל מקרה, על אף שזו המשימה הפשוטה ביותר בשרשרת קניית הרכוש העסקי הקבוע, חשוב לבצע גם אותה באופן תקין מההיבט העיצובי על מנת לשמור על עקביות בבית העסק, ולגבש לו זהות דקורטיבית אחידה המוטמעת בו היטב.

מוזמנים להתייעץ עם קומפקטוס פתרונות אחסון

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294