077-2317294

ריהוט תעשייתי למשרדים וחנויות

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

ריהוט תעשייתי למשרדים וחנויות

במאמר שלפניכם נפקוד 2 סוגי ריהוט תעשייתי: ריהוט תעשייתי למשרד וריהוט תעשייתי לחנות. ריהוט תעשייתי למשרד כולל התקני ישיבה וכן פתרונות אחסון מכל הסוגים. ריהוט תעשייתי לחנות כולל כסאות וספות המיועדות לסוג החנות הספציפי בו הנכם דנים, וכן מדפים לחנויות שיישמשו באופן ייעודי בתוך החנות בה אתם מטפלים.

ריהוט תעשייתי למשרד

ספת המתנה – מותג מוכר, שיכול לשבות את לבם של הלקוחות שלכם. ככל שהספה נוחה ומענגת יותר, ומוקפת באטרקציות כמו שולחנות עיתונים ומדפי אחסון קטנים, כך הלקוח יתפתה להישאר יותר זמן כשהוא מחכה לכם, ואתם תגדילו את הסיכוי שהפגישה אכן תתממש, והוא לא ידיר רגליו מהמשרד בשל עודף המתנה לכם.

שולחן לפינת ההמתנה – ריהוט תעשייתי אשר דומה מאד באפקט הרעיוני שלו לספת ההמתנה. ככל שהוא אטרקטיבי ומעניין יותר, וכן יפה מבחינה עיצובית הלקוח יגדיל את רצונו להישאר בפינת ההמתנה לקראת הפגישה עמכם.

ריהוט לעובדי המשרד – מדפי משרד, מדפי ארכיון, כסאות משרדיים, שולחנות משרדיים, וספות וכורסאות במקומות שונים במשרד. רצוי לבחור פתרונות אחסון בוטיק לכל חדר משרדי בו הדבר נדרש, ולהתבסס רק על רהיטים נוחים אשר תענוג יהיה לשבת עליהם.

ריהוט תעשייתי לחנות

מדפים לחנויות – מדפים שיכולים לשמש גם בוויטרינה בחוץ, וגם בתוך החנות. רצוי לבחור מדפים איכותיים, יפים, מעוצבים, אשר תענוג יהיה להסתכל עליהם, משום שזה מה שיבצע, בסופו של דבר, את מכירת המוצרים שלכם. אחרת, המתבונן לא ימשיך לחנות שלכם, ואתם תאבדו לקוחות פוטנציאליים שיכלו היו להיות שלכם.

ריהוט לחנויות – בחנויות כלבו גדולות ואפילו בחנויות קמעונאיות עם שטחים פנויים מעטים ניתן לקנות ספה לחנות, או אסופת כסאות חנות מרשימה, עליה ניתן לשבת הן כמעין פינת המתנה ציבורית בחנות, והן כאשר בוחרים מלאי בחנות. במצבים בהם הבחירה היא ממדף, וצריך לגחון למצוא מה שרוצים, קל יותר לעשות זאת כשאתם ישובים על כסא מול המדף, מאשר עומדים וגוחנים.

עלות ריהוט תעשייתי למשרדים וחנויות

העלות נגזרת מן הכמות, והגודל של כל רכיב ריהוט או אחסון. חשוב לציין כי העלות תלויה גם בחומרי הייצור של כל רכיב ורכיב, וכמובן שככל שהם עמידים יותר, כך המחיר עולה בהתאם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294