077-2317294

ריהוט תעשייתי לבתי עסק

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

ריהוט תעשייתי לבתי עסק

כל בית עסק שתנהלו, החל מחנות ועד משרד, יצריך ריהוט תעשייתי. אסופה של פתרונות ריהוט לישיבה ואחסון שיגרמו ללקוחות שלכם להרגיש בבית, וגם אתם תוכלו ליהנות מהם ולהצליח למכור ולעבוד בצורה טובה יותר ביחס לעבר. במאמר זה ניתן דוגמאות לסוגים שונים של בתי עסק, עם ריהוט תעשייתי מומלץ בהתאם לכל אחד מהמקרים.

חנות בגדים או כלבו גדולה של 2-3 מפלסים

בחנות כזו ריהוט תעשייתי לא יסתכם רק במדפי אחסון, אלא גם בספות וכורסאות בכל קומה, ריהוט לתאי המדידה, ועוד. ריהוט כזה הוא ריהוט תעשייתי פר אקסלנס, ולכן חשוב לקנות בהתאם לגודל החנות ולצפי המשוערך של לקוחות שיפקדו אותה. מומלץ להיעזר בארגונום, אדריכל-ארגוני, לשם הטמעת פתרונות ריהוט תעשייתי בחנויות שכאלה.

חנות קמעונאית

על פי רוב היא לא תצריך ריהוט תעשייתי אלא רק מדפים לחנויות, אלא אם כן מדובר בחנות המוכרת בגדים ונעליים, ואז יהיה צורך במספר פריטי ריהוט, במיוחד בחנות נעליים בה לא ניתן לוותר על ספת המדידה המפורסמת. בחנות כזו נהוג לחלק את המרחב לכניסה, חלק עיקרי ומחסן, ולמצוא מדפים לחנויות שהם מדפים ייעודיים לכל אחד מן החלקים הללו.

משרד – בית עסק שלא משרת את הלקוח הסופי

בשונה מחנות שבהגדרה משרתת לקוחות סופיים (למעט חנויות המוכרות למהנדסים או חשמלאים למיניהם), משרד בדרך כלל ימכור לספקים של לקוחות סופיים. כל כן, המשרד חייב להיראות ייצוגי ומדוגם, משום שמכירה כזו בדרך כלל תהיה מאד משמעותית בעולם העסקים, אז אי אפשר להחזיק בכזו אחריות ולעבור לסדר היום בכל הקשור לפריטי ריהוט תעשייתי. הריהוט צריך לכלול פריטי ישיבה ברמת בוטיק, וכן מדפים למשרד שיפארו וישביחו את מראהו הפנימי. מדפים למשרד המשתלבים עם תכולת הריהוט והנוף הפנימי במשרד הם בדיוק מה שאתם צריכים על מנת להשלים את התכולה במשרד ולחדדה מבחינה דקורטיבית. כמובן שלא צריך לשכוח כי מדובר במשרד, ולכן המדפים צריכים גם להיות לכם נוחים לעבודה והתנהלות.

ריהוט תעשייתי הוא אחד מהנדבכים החשובים בכל בית עסק. התייעצו עמנו בטרם תקבלו החלטה לגביו!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294