077-2317294

ריהוט תעשייתי בהתאמה אישית ללקוח העסקי

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

ריהוט תעשייתי בהתאמה אישית ללקוח העסקי

ריהוט תעשייתי עבור לקוח עסקי הוא למעשה מוצר נדרש. בכל מקום, החל ממשרד של מקצועות חופשיים בו מועסקים 1-2 שותפים, ועד לאחרוני התאגידים – הריהוט לא רק נדרש, אלא במובנים מסוימים הוא מוצר שפותר לא מעט בעיות. הבעיות הללו נובעות מהצורך לאחסן את המוצרים, אך במקרים מסוימים, למשל בחנויות, גם להציג אותם לקהל במלוא תפארתם. כאשר הלקוח העסקי צריך לבחור מדפים למשרד או לחנות, עליו להתמקד במספר פרמטרים חשובים.

ריהוט תעשייתי המשמש לעיצוב המבנה

פתרונות אחסון מעין אלו חייבים להיות הכי יפים והכי מעוצבים שיש. זה מה שהלקוח במשרד שלך רואה בפינת ההמתנה, וזה מה שהלקוח בחנות שלך רואה בחלון הראווה. מדפים למשרד במקומות הללו חייבים להיות מעוצבים הכי יפה שיש, וטוב תעשו אם בקביעת הנוסחה שלהם ישתתף מעצב מבנים המתמחה בעיצוב משרדים. היות והמדפים הללו בעיקר נועדו לעשות רושם על הקהל שלכם, חשוב מאד להתמקד בעיקר בפן העיצובי, ופחות בפן הפונקציונלי.

ריהוט תעשייתי המשמש לעבודה שוטפת

מדפים בגוף החנות, מדפים ליד עמדת המחשב במשרד, וכד'. המדפים הללו חייבים להיות נגישים עבורכם, נוחים לשימוש, ומכילים כל מה שצריך על מנת שתוכלו לעבוד עמם בקלות. למשל מדפי ארכיון חייבים להיות כאלו שקל לתייק בהםף ומדפים בהם יש קלסרים וכלי עבודה חייבים להיות הכי נוחים לשימוש שרק אפשר. הסוד בבחירתם הוא הייעודיות שלהם. מדפים ייעודיים מספקים ללקוחותיהם בדיוק את מה שהם צריכים, קרי מידוף קל ונוח לתפעול.

פתרונות אחסון בחדרי מלאי ומחסנים

מדפים למשרד בו יש מחסן חייבים להיבחר באדיקות, תוך שימת לב למספר פרמטרים: סוג האחסון, עבור רכיבים גדולים או קטנים. מהות האחסון, מרובה או מועט ברכיבים. כמו כן, חשוב לבדוק שהמדף מתאים לסוג המוצרים שיאוחסנו עליו מבחינת משקל, וסוגי אביזרים. מחסן המארח קופסאות עם עזרים טכנולוגיים לא יהיה כמו מחסן לאחסון מתכות, למשל. המשקל שונה, וסוג המלאי כלל לא דומה, וכמוהו גם המדפים שיידרשו למלאכת האחסון. רק בחירת פתרונות אחסון מתאימים תזכה אתכם במידוף ראוי, כזה אשר יצדיק את נוכחותו במחסן שלכם, ושיהיה לכם קל מאד להשתמש בו בעת תדרשו לכך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294