077-2317294

פתרונות אחסון מתקדמים לכל ארגון ועסק

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

פתרונות אחסון מתקדמים לכל ארגון ועסק

אם יש לכם בית עסק משלכם, פתרונות אחסון הם חלק משגרת ההוואי שלו. בכל משרד, חנות או מחסן יש מדפים למשרד, ריהוט תעשייתי ברמות כאלו ואחרות, ופתרונות אחסון בכל הרבדים, מרמת השידה או המגירה ועד רמת הארון הענק. לכן, לא צריך לרוץ אל עבר פתרונות אחסון הכי גרנדיוזיים והכי המוניים, כי הם לא בהכרח יתאימו לחלל העבודה שלכם. מדפים למשרד, כמו גם ריהוט תעשייתי, חשוב לבחור בחוכמה, תוך לקיחה בחשבון של כל הפרמטרים בבית העסק.

גודל החדרים

לגודל החדרים – השפעה אדירה על בחירת פתרונות אחסון. מדפים למשרד יכולים להיות מאד גדולים ומרווחים בחדר גדול, אבל הם צריכים להצטופף ולהיות קטנים בחדר קטן. לכן, על פי גודל החדרים תוכלו לדעת כמה מדפים לשים בכל קיר, ומה יהיה המרווח בין מדף למדף. צוות המוכרנים והארגונומים שלנו ישמח לסייע לכם בבחירת המדפים ואפיונם בחדר בכל גודל וגודל.

עיצוב החדרים

עיצוב החדרים במשרד משפיע על בחירת מדפים למשרד, כמו גם פריטי ריהוט תעשייתי. חדר המעוצב בסגנון כפרי חום-כתום יחייב, ככל הנראה גם פתרונות אחסון וריהוט דומים, ולהיפך, כאשר מדובר בחדר שעיצובו הוא בסגנון המודרני-לבן. עיצוב החדרים הוא מנבא מעולה לעיצוב הרהיטים, ובחירת הרהיטים על פי מראה החדר תבטיח התאמה עיצובית ראויה, ללא הפתעות מיותרות בבית העסק. נסו ותיווכחו!

סוגי העבודות בחדרים

בחדרי עבודה של בתי עסק, סוגים רבים של עבודות, החל מהמשרדית, כלה משימות מכירה, ועד משימות אחסון למחסנאים. לכן, חשוב מאד לאתר מדפים למשרד על פי סוג העבודה שצריך לעשות בחדר. יועצי המכירה שלנו יוכלו לסייע לכם לבחור מדפים אשר גודלם וייעודם מסייעים לכם לבצע משימות מסוימות כמו תיוק, ארכוב, ושליפת מוצרים מהירה, במידה ומדובר במשרד שהוא גם חנות המוכרת מלאי. פתרונות אחסון מכילים אם כן גם את ההיבט הפונקציונלי, והוא שיסייע לכם לנבא האם אותם מדפים יתאימו או לא יתאימו למשרד. בחירת מדפי מחסן לחדר תצוגה כנראה לא תתאים, ובוודאי שבחירת מדפי תצוגה רפויים למחסן בו הם חייבים להיות חזקים וחסונים לא תהיה חכמה כלל. התייעצו עמנו ומצאו רק מדפי משרד וריהוט תעשייתי שהם 100% בהתאמה מלאה למשימות שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294