077-2317294

פתרונות אחסון משרדיים בהתאמה אישית

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

פתרונות אחסון משרדיים בהתאמה אישית

בכל משרד חשוב למצוא פתרונות אחסון אטרקטיביים שיסייעו בידו להתארגן נכון ולאחסן את התכולה על מדפים, בתוך מגירות ובתאים של ארונות, מבלי שיהיה צורך לדאוג לאובדן מסמכים ודוממים חשובים נוספים. משרדים קטנים כגדולים נדרשים לבחור פתרונות אחסון נאותים על מנת שיהיה מקום לשים כל דבר שדורש אחסון, ובשטח המשרד, כולל על השולחנות – לא תיווצר צפיפות, וניתן יהיה לעבוד בניחותא. על מנת להגיע לכך, כך תבחרו מדפים למשרד, ארונות למשרד ומגירות משרדיות בהתאמה אישית.

אחסון מסמכים או אחסון חפצים?

לשם אחסון חפצים כבדים שאינם מסמכים יש צורך בחדר אחסון קבוע, למשל מחסן של משרד, ובו – מדפי מחסן ייעודיים. לעומת זאת, כל המעוניין לאחסן מסמכים צריך להביא למשרדו מדפים לארכיון. מדפים לארכיון הם מדפים בהם ניצן לתייק מסמכים ישנים, ובכך לערוב לשמירת המסמכים המשרדיים מהכי חדשים ועד הישנים והוותיקים ביותר.

כיצד מאפיינים פתרונות אחסון למשרד?

על מנת למצוא את פתרונות האחסון המתאימים ביותר יש צורך לבצע חקר של מספר פרמטרים. בראש ובראשונה יש לבדוק אלו מדפים למשרד, ארונות משרד או מגירות משרד הכי מתאימים לעיצוב המשרד. חשוב לבחור התקני אחסון שלא יפגעו בעיצוב ויצרו קורלציה עיצובית עם התכולה הקיימת. כמו כן, חשוב לבחור מדפים למשרד (או כל התקן אחסון אחר) שיתאימו מבחינה פונקציונלית. אם כל התכולה שלכם היא מסמכים אין צורך בקניית מדפי מחסן מסיביים, אלא מדפים לארכיון בעלי עובי דק מחד וריבוי התקני אחסון מאידך.

עלויות פתרונות אחסון משרדיים

העלויות נגזרות מכמה נדבכים. ראשית כל, ישנו הנושא של חומר הייצור. התקן אחסון מחומר עמיד יותר הוא התקן אחסון שיחזיק זמן רב יותר מעמד כרכיב אחסון בר-שימוש. על כן, מחירו של התקן אחסון שכזה יהיה יקר יותר בהשוואה לכלל. עניין נוסף הוא פתרונות אחסון משוכללים, כמו למשל ארונות עם מדפים נשלפים, כולל מדפים לארכיון. ארונות כאלו הם רב תכליתיים הן בשימושים והן ביכולת למקמם במספר רב של מקומות במשרד. על כן, מחיריהם של ארונות אלו יקר יותר ממה שמקובל בקרב התקני אחסון מסוג זה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294