077-2317294

פתרונות אחסון למשרדים גדולים וקטנים

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

פתרונות אחסון למשרדים גדולים וקטנים

בחירת פתרונות אחסון למשרד אינה מובנת מאליה, וחשוב שתיעשה בתכנון דינאמי מוקדם של המשרד. בשונה מהרבה דברים, כמו ניהול עובדים ועבודה עם אנשים, משרד זה דבר קבוע, שלא עתיד להשתנות כהוא זה. לכן, טוב תעשו אם תשבו על התכנון שלו ותוודאו שאתם ממקמים כל רהיט במקום שלו, כך שכל חדר יהיה מרווח דיו ומתאים לעבודה של המאכלסים אותו. יש לתכנן מה יהיה היקפו של כל רכיב ריהוט תעשייתי, החל מפריטים כמו מדפים למשרד, ועד לאחרונות שידות המגירות. החל מהארון האישי של כל עובד בכל מחיצה או חדר, ועד לארון המרכזי המשמש את המזכירות.

איתור פתרונות אחסון אטרקטיביים

איתור פתרונות אחסון אטרקטיביים למשרדים צריך להיעשות על ידי ארגונום. ארגונום הוא איש מכירות וייעוץ המועסק בחנות לריהוט משרדי. על סמך ניסיונו, הוא יוכל לספק לך מידע על ריהוט תעשייתי, מדפים למשרד, מדפים למחסן המשרדי, מדפי ארכיון, ועוד. חשוב לציין כי מדפים למשרד יכולים להגיע בכוורות, או בבודדים, וכך גם ארונות, עמדות מזכירה, וכל רכיב אחר. לכן, חשוב לעבוד עם סרגל וסרט מדידה, להקצות מראש מקומות פנויים לרהיטים שלכם, ורק לאחר מכן לבחור את הדגם הראוי. בנוסף לגודל הקיר, רצוי לברר בינכם לבין עצמכם האם ההיקף המקסימלי של רוחב הקיר הוא שנדרש לאחסון, או שמא יש להסתפק בפתרונות אחסון קטנים יותר ולהותיר יותר מקום פנוי בתוך החדר.

גיבוש הריהוט לפינת ההמתנה המשרדית

מדפים קטנים להניח עליהם על הטלפון הסלולרי של הממתין, עמדות המתנה מאובזרות היטב, ועוד – מגבשים את חדר ההמתנה למה שהוא והופכים אותו למאד אטרקטיבי. הפיכת חדר ההמתנה לאטרקטיבי מגדילה את הסיכוי שהמשרד שלכם יישא חן בעיני הממתינים, שייבקשו לצרוך מכם שירותים גם לאחר המתנה ממושכת, ולא להתאכזב. השקעה בפינת ההמתנה המשרדית משתלמת מאד, ממש כפי שהשקעה בויטרינה של חנות זה דבר מבורך שרק מביא עוד לקוחות. אל תשכחו שפינת המתנה במשרד זה החדר הראשון שהלקוח רואה, ומזה הוא מתרשם הכי הרבה, גם כשמדובר בהמתנה של כמה דקות, ובמיוחד אם מדובר בהמתנה ארוכה ומייגעת. על פינות המתנה מומלץ מאד לשוחח עם ארגנום לפני שמשפצים ומעבים ברכיבי ריהוט אטרקטיביים.

קומפקטוס מתמחה בפתרונות אחסון למשרד, צרו עימנו קשר עוד היום.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294