077-2317294

פתרונות אחסון אטרקטיביים למשרד

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

פתרונות אחסון אטרקטיביים למשרד

איתור פתרונות אחסון אטרקטיביים למשרד היווה מאז ומעולם אתגר למעסיקים ובעלי המשרדים או למי שיש בחזקתו משרד. על כן, החלטנו לאפשר לכם להיות תכליתיים, ולהכווין אתכם בקלות רבה לפתרונות האחסון שאתם זקוקים להם. מדוע פתרונות אחסון היו קלים לאפיון בעבר, וכיום הם מהווים נושא מורכב יותר? בשל כך שבשנים האחרונות, מאז העשור השני של המאה ה- 21, מחירי הריהוט ופתרונות האחסון במגמת עלייה. הצרכן, שהיה יכול בשנת 2007 להחליט בנקל לקנות 100 כסאות למוקד טלמרקטינג ו- 50 שולחנות למשרד גדול אחר, כיום מתקשה להחליט החלטות כאלו בהתבססו על מחירים יקרים, ותמורה מועטה להם ביחס למה שהוא משלם. לכן, מה שנדרש בתקופה זו הוא אחסון חכם ולא אחסון גרנדיוזי ועודף. כך תעשו זאת נכון.

אפיינו את סוג המשרד שלכם

משרדים מתחלקים ליחידות עבודה גדולות המהוות כר פורה קלאסי להעסקת עובדים: מוקד טלמיטינג או טלמרקטינג, מזכירה אנושית וכד'. לעומתם, ישנם משרדים בהם מועסקים מעט עובדים, בשכר גלובלי, כמו למשל משרדים של חברות הייטק או משרדי הנהלה של קבוצות מסחר, כמו גם משרדים ממשלתיים או יחידות סמך שלהם. עבור המשרדים מהסוג הראשון – פתרון האחסון הכי חשוב הוא השידה השולחנית האישית. היא זו שתלווה כל אחד ואחת מעשרות המוקדנים/ות שלכם, ורצוי שהיא תשמש אותו/ה בתכליתיות. לכן, מדפים למשרד עבור מוקדנים חייבים להיבחר בקפידה, ביחס לצורת השולחן וגובהו, או סוג הכסאות שיש לכם: גלגלים או קשיחים. לעומת זאת, במשרד קטן בו מועסקים מעט עובדים בשכר גבוה נדרשים פתרונות אחסון נוספים לאותה שידת עבודה. נדרשים מדפים למשרד בסדרי גודל גדולים לכל עובד ועובדת, ועבור המזכירה חובה לקנות מדפים לארכיון בהם היא תוכל לתייק את מה שהיא צריכה.

פתרונות אחסון אטרקטיביים למשרד: משותפים לכל המשרדים

פתרונות אחסון למשרד כמו מדפים למשרד לעובדי ההנהלה, וכן מדפים לארכיון לעמדת המזכירה אינם פוסחים על אף משרד. גם משרד גדול שמעסיק 50-100 מוקדנים מורכב, בסופו של דבר, ממנכ"ל, מזכירה, מנהל תפעול ומנהל שירות, ולכן קבוצת אחסנים זו נדרשת גם שם.

בדקו האם מוצע לכם מבצע או מחיר אטרקטיבי כנגד רכישה סיטונאית

כיום, כשהמצב בשוק אינו קל, דווקא בתקופה בה אתם נדרשים להוציא הרבה כסף על מדפים למשרד ודומיהם, ייתכן כי משם תבוא ההנחה. בדקו האם ישנם מוצרים עליהם קיימת הנחה סיטונאית. בתחום כמו פתרונות אחסון משרדיים הדבר מקובל מאד גם בתקופות בהן ישנם עליית מחירים. הדבר לעתים יכול להשתלם לכם יותר מרכישת מעט פתרונות אחסון במחיר מופקע.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294