077-2317294

סוגי מדפים למשרד ואיתור הסט המתאים לכם

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

סוגי מדפים למשרד ואיתור הסט המתאים לכם

במאמר שלפניכם נשוחח עמכם על בחירת מדפים למשרד. מדפים למשרד הם מאד מגוונים, ויכולים להכיל המון סוגים, אשר ללא עוררין מצריכים דיון על הנעשה במשרד שלכם. כך, למשל, מדפים למחסן נדרשים כמעט בכל משרד, משום שמחסן הוא חדר שמשמש כמעט בכל מקום, גם אם אין קומת מרתף. גם מדפים לארכיון יהיו כנראה מנת חלקכם, משום שתיעוד מסמכי מכירה, חשבונות, הזמנות וכד' הוא תוצר הלוואי של כל עסק, תוצר שמלווה אותו לכל אורך שנות חייו כעסק פעיל.

מדפים למחסן

בחירת מדפים למחסן מתבצעת על פי גודל המחסן בבית העסק. עבור מחסנים קטנים יידרשו מדפים בהיקף קטן ובכמויות מזעריות, ובמחסנים גדולים ההפך הוא הנכון: מדובר בהרבה מדפים שיעבו חלק ניכר מהיקף המחסן, במיוחד אם החדר הגדול נדרש לאירוח מלאים רבים. כמובן שלא כל מלאי הוא דומה, ואת המדפים יש לבחור על פי סוג המלאי שברשותכם: שביר או לא שביר, גדול או קטן, ניתן לקיפול או לא, וכד'.

מדפים לארכיון

בחירת מדפים לארכיון נדרשת כמעט בכל משרד. משרדים שיש בהם ספרי טלפונים, תיוקים, ניהול חשבונות, ניהול מכירות, ניהול שיחות טרום מכירה וכד' – יידרשו לארכיון. נכון, לא כל משרד הוא משרד ממשלתי בו הכל מתועד, אבל תיעוד של הזמנות, חשבוניות, ותעודות משלוח הוא המינימום שבמינימום, ולכן גם בית עסק קטם כשלכם כנראה יזדקק למוצר כמו מדפים לארכיון. גם אם תייקתם הכל במחשב – סרוק, לא כל מסמך סרוק בהכרח מתאים לשימוש, ובהרבה נושאים כמו מכתבי נוטריון, צ'קים וכד' – רק המקור קובע. בדיוק מהטעמים הללו תצטרכו מדפים לארכיון, אשר הדגם שלהם ייקבע על פי המקום הפנוי שיש בעמדת המזכירה. יותר מדפים לארכיון – יתרון. לכן, אם יש לכם שולחן גדול, מומלץ לנצל את כל המקום שאתם יכולים להקצות מתחתיו (או עליו) להטמעת המדפים.

שונות

חשוב לשים מדפים למשרד שיתאימו לשגרת העבודה שלכם. החל ממדפים המשלימים את עמדת-העובד שלכם, בהינתן שהמגירות והארונות לא הספיקו, ועד מדפים לשליפת ציוד מהירה, לשימוש תכוף. חשוב שכל דגם של מדפים למשרד שתבחרו ישמש אתכם בדיוק למטרה לשמה הוא נועד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294