077-2317294

מקבץ שאלות ותשובות על מדפים למשרד

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מקבץ שאלות ותשובות על מדפים למשרד

אם גם אתם הגעתם למסקנה שאתם זקוקים לסיוע וייעוץ על מדפים למשרד הגעתם למקום הנכון. בחנות זו, המספקת ריהוט תעשייתי ומידוף ניתנות עצות ארגונומיות משובחות אשר מתניעות עסקים ומסייעות להם להיות אפקטיביים וגם להציג ערכות מידוף מרשימות.

כיצד מומלץ, באופן כללי, למקם פתרונות אחסון במשרד?

מומלץ לחלק את המשרד לעמדת מזכירה, חדרי עבודה ומחסן. בכל אחד ממקומות אלה יש למקם מדפים למשרד על פי הפונקציונליות שלהם. בעמדת מזכירה של משרד המשמש לניירת ותעודות (ביטוחף משרד עורכי דין וכד') מומלץ ליצור לצד עמדת המחשב והטלפון גם עמדת תיוק המבוססת על מדפים לארכיון. במידה ועמדת המזכירה היא של משרד המשמש לבית מלאכה או חנות יש למקם אותם במחסן ולא אצלה. בעמדת העובדים העיקרית יש לעבור על הספציפיקציות של החדר. אם זה חדר קבוע יש לרכוש ריהוט ייעודי ואם זהו קיוביק יש לרכוש ריהוט נפתח כמו שולונות ומדפים נשלפים. במחסן, יש להתנהל על פי התכולה הקיימת בן. מחסן מלאי יחייב פתרונות אחסון למלאי. מחסן לוגיסטיקה יחייב פתרונות אחסון לוגיסטיים.

מדוע מדפים לארכיון במשרד המבוסס על ניירת הם בעמדת המזכירה ובבתי מלאכה לא?

משום שהטיפול בלקוח הוא הנושא העיקרי של הארגונומיה באותו משרד. הטיפול בלקוח הוא חלק לא מבוטל מהשירות, ועל זה מקבל המשרד ציון מהציבור. לכן, אי הצבת מדפים לארכיון בעמדת המזכירה זה גול עצמי למי שמתפעל את המשרד. לעומת זאת, בבית מלאכה, ובייחוד אם זה בית מלאכה המייצר מוצר של שגר ושכח ללא צורך לחזור לבונה, אין דינמיקה של משורת ולקוח, וגם אם קורא מצב כזה, הבונה יוכל להתמודד גם ללא ארכיון וללא מזכירה. הארכיון בעסקים כאלה הוא רק לצורכי דיווח למס הכנסה ואינו קשור לשירות ללקוח. לכן ניתן למקמו במחסן.

כיצד מומלץ לתכנן את המחסן המשרדי?

יש לבחור את המדפים בהתאם לתכולה שלו. במ ידה וזה מחסן מלאי, יש לבחור מדפי ייעודיים לאחסון הציוד של אותו מלאי. במידה וזה משרד המאפסן גם ציוד לוגיסטי, יש לבחור מדפים ללוגיסטיקה: ניירת, תכשירי ניקוי, ערכת קפה וכד'. חשוב לסדר את המדפים בסדר הגיוני, בצדי קירות המחסן על מנת ליצור בו חוסר צפיפות שייאפשר לתפעל אותו בקלות רבה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294