077-2317294

מדפי מתכת לעסקים

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפי מתכת לעסקים

מדפים אטרקטיביים לעסקים! במקום לקנות ארונות, בנו לעצמכם כוורת מדפים על הקירות לאחסון יציב, נוח ונגיש עד מאד! להתאמת מדפי מתכת לעסקים, ניתן לפנות אלינו ואנו נשמח לסייע לכם לבחור את המדפים המתאימים ביותר. אם גם אתם תוהים כיצד להשביח את מבנה העסק שלכם עם מדפי בוטיק, ניתן לפנות אלינו, ואנו ננחה אתכם ביישום הפעולות הבאות לקראת הפגישה עמנו.

מדדו את החלל לו נדרשים מדפים

חשוב למדוד גם את החלל כולו: אורך ורוחב הקיר, וגם את החלקים הספציפיים בקיר בהם יידרש המדף: אורך ורוחב של כל חלק. במידה וצפוי רווח בין מדף למדף, יש למדוד את ממד הרווח ולצרפו לרשימת המידות שלכם, כך, תוכלו לבנות טור או שורת מדפים מתוכננת מראש. כמובן שלשורת מדפים לא חובה למדוד רווח, כי ניתן לייצר מכמה מדפים – מדף שורה ענק לעומת זאת, בבניית טור מדפים חובה לקחת רווח בין מדף אחד למשנהו, על מנת שגם במדפים התחתונים, ולא רק בעליון, ניתן יהיה לעשות שימוש.

בחרו בחומרי הייצור עבור המדפים שלכם

חשוב לבחור בחומרים המתאימים לקירות המשרד שלכם, ולכן אם אינכם בטוחים כיצד לבחור נכון, טוב תעשו אם תצרפו להזמנה מידע על הקירות שלכם: ממה הם עשויים, אם מטיח – אז מאיזה סוג: ווגה, אקרילי וכד'. במידה והקיר עשוי גבס – האם הוא דק או עבה? ניתן להוריד תמונה ממוסמרת לקיר ולבדוק לפי הרווח שהחור של המסמר/בורג יצר.

בחרו בצבעם של מדפי מתכת לעסקים

חשוב לבחור בצבע דקורטיבי שיסייע לעיצוב החדר, ויותאם למבנה שלו ולמרחב הגוני שלו. חשוב לבחור בצבע שישביח את המראה של החדר שלכם בעסק, וגם של חדרי העסק הנלווים להם נדרשים מדפים. ניתן לגבש לבד נוסחת בחירה לצבעי המדפים, וגם לחדד את בחירתכם באמצעות ייעוץ ממעצבי פנים מטעמנו בחנות מדפי מתכת לעסקים.

בכל מדף מומלץ מאד לבחור צורה מעניינת

גם מדפים מלבניים או קובייתיים הם יפים ודקורטיביים, אך כפי שתראו – בחנות שלנו ניתן למצוא לא מעט אפשרויות אחרות לדיפון החדר באמצעות צורות מדף ייחודיות. מעצבי הפנים שלנו ישמחו לסייע לכם לבחור בזו שהכי מתאימה לחללכם.

פנו אליכם למידע נוסף על מדפי מתכת לעסקים ופתרונות אחסון!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294