077-2317294

מדפי מתכת למחסן – כל היתרונות

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפי מתכת למחסן – כל היתרונות

התפתחות הטכנולוגיה בתחומים רבים, פרצה דלתות גם בתחום המידוף למחסן, למשרד ולבית. השוק מציע מגוון של מדפי מתכת חדשניים מסוגים שונים. מדפי מתכת משיגים עבורנו פתרונות אחסון רבים ומתאימים כמעט לכל מוצר אותו נרצה לאחסן. מדפי מתכת מתאימים לאחסון גבוה, אחסון נמוך, אחסון לאורך או לרוחב. בנוסף, מכיון ומדפי מתכת נחשבים לחזקים, עמידים ויציבים במיוחד, הם מתאימים גם לאחסנה של משטחים כבדים, ארגזים או מוצרים קלים הדורשים אחסון מוקפד. מערכת מידוף העשויה כולה ממתכת, תאפשר לנו שינוע נוח, פריקה או העמסה של המוצרים המרכיבים את המלאי שלנו ע״י שימוש במלגזה או באופן ידני.

מדפי מתכת- מומלץ לתכנן מראש

את מערכת המידוף יש לבחור ולתכנן על פי משקל המוצרים שלנו, על פי גודל חלל המחסן שברשותנו ועל פי רמת השימוש שלנו במחסן. היום מייצרים סוגים רבים של מדפי מתכת המסוגלים לעמוד במשקלים גבוהים במיוחד. כמו כן, קיימות מערכות מידוף מודולריות העשויות ממתכת חזקה, אליהן ניתן להוסיף או להחסיר מדפים לפי הצורך והשימוש. מדפי מתכת נחשבים לחזקים במיוחד ומחזיקים מעמד שנים רבות. כמו כן, התקנה של מדפי מתכת מעניקה לנו בטיחות, זאת משום שהרכבתם כוללת אבטחה קפדנית המונעת פירוק או קריסה. את מדפי המתכת, ניתן להתאים על פי הצרכים הספציפיים של המחסן שלנו, הם מאפשרים לנו לנצל את כל חלל האחסון שברשותנו וניתן לנקות אותם בקלות רבה.

מדפי מתכת – שימושים שונים

מדפי מתכת מתאימים גם לאחסון במחסן העסק וגם לתצוגה של מוצרים שונים הנגלים לעיניי הלקוחות. במדפים ניתן להשתמש לאחסון כבד או קל, אחסון בתפזורת ואחסון של ציוד תעשייתי. מדפים אלה מאפשרים שמירה על סטריליות ולכן מספקים פתרונות אחסון בסופרים גדולים ובמרכולי מזון. רוב הייצור של מדפי המתכת בשנים האחרונות, מתבצע על ידי שימוש בשיטה המודולארית המאפשרת מגוון של שיטות חיבור והרכבה. מדפים מודולריים ממתכת, מאפשרים לבצע התאמה לכל סוג של מבנה או חלל והיתרון המובהק שלהם הוא בהיותם ערוכים לשינויים עתידיים. מדפי מתכת עונים על כל צורכי האחסון של העסק ומאפשרים לנו לתמרן, להתנהל בקלות ובזריזות .

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294