077-2317294

מדפים ממתכת – קלות במשקל וחוזק בנשיאה

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים ממתכת – קלות במשקל וחוזק בנשיאה

ישנם הרבה בעלי עסקים שמחזיקים מלאי רב של סחורה, אם בחנות או אם במחסנים. בעלי העסקים הללו, מכירים בחשיבותם ויעילותם של מדפי מתכת שהם מודולריים וקלים להרכבה ופירוק. מדפים העשויים ממתכת, מיוצרים במגוון רב של גבהים ואורכים וניתן להתאים אותם לכך חלל ושטח. ניתן להניח על מידוף ממתכת, מוצרים בעלי משקל גבוה. ישנם סוגים שונים של פתרונות אחסון כמו למשל, מדפים מודולריים העשויים ממתכת שניתנים להתאמה על פי סוג ומשקל הסחורה. ישנו חסכון רב במקום באמצעות שימוש של מדפים העשויים ממתכת.

היתרונות בשימוש במדפי מתכת

ישנם הרבה יתרונות בשימוש במדפים העשויים ממתכת ואלו הם:

  • מדפי מתכת מיוצרים מסוגי מתכות שונות וישנה אופציית בחירה במידת הגודל ומערכות המידוף.
  • עמידות מדפי מתכת בתנאים השונים של מזג האוויר
  • מדפים אלה הם בטיחותיים וידידותיים למי שמשתמש בהם
  • קל להתקין מדפי מתכת וניתן להרכיבם על פי הצורך
  • נוחים לסידור וקלים לתחזוקה.
  • קל לפרק מדפי מתכת

ניתן להשתמש בפתרונות מידוף ממתכת בקרב חנויות המעוניינות להציג סחורה, לתצוגה של מזון אם בסופר או במכולות. גם מחסנים רבים משתמשים באחסון של סחורות שונות עם פתרונות אחסון כמו מדפי מתכת. היתרון הנוסף, שקשה להתעלם ממנו שמדפי המתכת הם הרבה יותר זולים ומשתלמים לשימוש מאשר מדפים העשויים מחומרי גלם אחרים. לא כל כובד של סחורה, יכול להתאים למדפים שונים. כאשר מדובר במוצרים כבדים, הפתרון הוא למצוא מדפים שיתאימו לכובד של הסחורה שלנו. כאשר מדובר במוצרים או סחורה כבדה, יש להתאים את המדפים למשקל הסחורה. ישנם מדפים העשויים ממתכת שבנויים לנשיאה של סחורה או מוצרים כבדים במיוחד שמשתמשים בהם לרוב במחסנים השונים או במפעלים.

הטכנולוגיה אינה מפסיקה להפתיע גם במדפי מתכת

הטכנולוגיה מתקדמת מאוד בשנים האחרונות, גם כאשר מדובר במדפי מתכת. ניתן להרכיב מדפים מודולריים ממתכת הניתנים להזזה והרכבה בפשטות. אין צורך בשימוש עם כלי עבודה מסובכים ותוכלו למק אותם במקומות שונים כמו: ספריות, מחסנים, חנויות וארכיונים. אם במשך השנים החלטתם להחליף את מיקום המדפים, תוכלו להשתמש בהם גם במיקומם החדש.

למדפי המתכת מבית קומפקטוס

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294