077-2317294

מדפים למשרד על פי הזמנה

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למשרד על פי הזמנה

מדפים למשרד אינם מוצרי מותרות, אלא מוצרי בסיס שלצערנו לא כל יזם המחזיק משרד יודע לבחור אותם או להורות למנהלי התפעול שלו לפעול נכון בסוגיה זו. לכן, החלטנו להשיק עבורכם מאמר זה אשר ידריך אתכם בדיוק כיצד להטמיע מדפים למחסן, מדפים לארכיון, ומדפים מזדמנים בחללי עבודה סטנדרטיים במשרד. אנו סבורים כי כל מנהל משרד חייב לדעת לבחור כשורה את המדפים שלו, על מנת ליצור תשתית תפקודית תקינה במשרד ללא הפרעות, וללא כשלים מכל סוג.

מחסן המשרד

מחסן המשרד הוא אחד מהחדרים החשובים במשרד. במשרדים מסוימים, כל כלי שאינו משמש לעבודה אלא לרזרבה או תיעוד – מוצב במחסן, ובמשרדים אחרים המחסן משמש אך ורק לרזרבה, כאשר חומרי התיעוד מתויקים בארכיון נפרד אשר נמצא לרוב בעמדת המזכירה. כך או כך, תצטרכו לבצע הערכת כמות לתכולה שלכם במחסן ולדאוג למיין אותה על פי סוגים: נייר, מול ציוד תלת ממדי קשיח. לאחר מכן יש לרכוש מדפים למחסן בהתאמה למיון שלכם ולכמויות שנתגלו בו. במידה והמשרד שלכם שומר במחסניו נוזלים וגזים מסוכנים על פי מהות העבודה, יש לפעול למציאת מדפים העונים על הקריטריונים של חוק החומרים המסוכנים נוסח 1993.

ארכיון המשרד

ארכיון המשרד יהיה ממוקם, ברוב המקרים, בעמדת המזכירה שלכם. חשוב לבחור מדפים לארכיון שיענו על צרכי התיוק שלכם, ויספקו שליפה מהירה ונוחה ותיוק זמין ונוח בכל פעם שהמזכירה תידרש לבצעו. מדפים למששרד לשימוש הארכיון הנם מהמפורסמים והחשובים ביותר, ולמעשה אין משרד שאין בו ארכיון. כל משרד חייב לשמור חשבונות שהוא שילם, תעודות משלוח, קבלות, חשבוניות וכל מסמך אחר הקשור לפעילותו העסקית. כמובן שישנם משרדים בהם כמות הניירת גדולה בהרבה מכך, למשל במשרדים המספקים שירותים נוטריוניים ואפילו שירותי משפט בסיסיים. כמובן שאז, גודל הארכיון צריך להיות גדול יותר, והמדפים בהתאם.

חדרי עבודה סטנדרטיים

חדרי עבודה סטנדרטיים של משרד זקוקים למדפים על פי כלי העבודה וציוד העבודה היומיומי המשמש לעבודה. מדפים למשרד צריכים להיבחר בהתאם לסוג כלי העבודה שברשותם, וכך שיהיו ייעודיים לאחסונם שם. רק כך, תובטח עבודה יעילה וחלקה עם אחסון ושליפה נוחים של כל חפץ עמו יש לבצע את העבודה.

קומפקטוס מתמחה בפתרונות אחסון למשרד, צרו עימנו קשר עוד היום.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294