077-2317294

מדפים למשרד מהסוג המתאים לעסק

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למשרד מהסוג המתאים לעסק

מציאת מדפים למשרד אינה תמיד קלה ופשוטה, אולם עם סיוע שלנו כחברה מקצועית תוכלו לאתר אותם בקלות יחסית.
מציאת מדפים למשרד מהסוג המתאים לעסק נדרשים לעתים קרובות יותר משחושבים. במשרדים ללא מידוף מספק ישנה סכנה מיידית של אובדן תכולות, ולאור הסיפורים ששמענו מלקוחות, דווקא המוצרים שהכי נזהרתם שלא לאבד, כמו כסף, דרכונים ותעודות מלקוחות – הם אלו שהולכים ראשונים לאיבוד.
מנעו את הטרגדיה על ידי הטמעת מדפים למשרד, על חדריו השונים: מדפים לארכיון בחדר המזכירה, וכן מדפים למחסן בחדר האחסון שלכם.

מדפים לארכיון

המדפים המשמשים את חדר המזכירה של המשרד. בצוות הלוגיסטיקה המשרדי, שהמזכירה היא חלק ממנו, אחראיים על תחזוקת המשרד, ומנקודת מבטה – מדובר בתיוק מסמכים בתיקים שונים.
התיקים הללו הם חלק מאותם מדפים לארכיון שאתם זקוקים להם (פתרונות מידוף). ניתן לקנות מדפים לארכיון בחבילה סטנדרטית ולהרחיב אם גיליתם שיש לכם יותר אייטמים והמקום שהוקצה לכם היה דל מדי.

מדפים למחסן

מדפים המשמשים לאחסון בחדר אחסון. ישנם משרדים המתמחים בייצור תכולה כבדה כמו כדורי ברזל או באולינג, לצד משרדים בהם העבודה היא עם תוכנות ומסמכים.
במשרדים מהסוג הראשון מדפים למחסן צריכים לדעת לשאת משקל גדול יותר מאשר מדפים במשרדים העובדים בעיקר עם מוצרים במשקל נוצה.
מדפים למחסן יש לבחור, אם כן, בהתאם לתכולה שלכם, ומוטב להתנסח בדייקנות מול הספק שלכם, על מנת שיימצאו לכם המדפים המתאימים ביותר להטמעה במשרד.

מדפים למשרד – כללי

מדפים בכל מיני מקומות במשרד המשמשים בעיקר לעיבוי התכולות. מדפים למשרד שאינם משמשים לארכיון או למחסן יישמשו להטמעת עציצים וחפצי נוי, ולכן הם יהוו חלק מהנוף המשרדי, מה שאומר שיש להשקיע מחשבה רבה בבחירתם.

מדפים למשרד מהסוג המתאים לעסק

מדפים למשרד יהיו תמיד מדפים שיתאימו לסביבה משרדית ולא ביתית או לחדרי ילדים. הם יהיו מדפים גדולים המסוגלים להטמיע בתוכם תכולות רבות ולעתים כבדות מהרגיל.
מדפים למשרד מתומחרים על פי חומר הייצור ממנו הם עשויים ועל פי כמות המקום שישנה עליה. חשוב מאד לבחור מדפים למשרד על פי האיכות של היצרן אבל גם על פי מסת התכולה שתידרש באתר העבודה שלכם.
כאן ניתן להתעניין בכל סוגי המדפים המשרדיים ולמצוא בנקל את המתאים לכם ביותר במחירים נגישים ומותאמים אישית.

קומפקטוס מתמחה בפתרונות אחסון למשרד, צרו עימנו קשר עוד היום.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294