077-2317294

מדפים למשרד בעיצובים מיוחדים

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למשרד בעיצובים מיוחדים

משרד מעוצב הוא משרד שהמדפים שלו מתאימים לעיצוב הכולל בתוכו, ומשתלבים נכוחה עם תכולת הריהוט והתקני האחסון הגדולים יותר. מדפים, אשר לרוב מהווים את יחידות האחסון הקטנות במשרד, משפיעים המון על עיצובו, וגם על הפונקציונליות שלכם שעה שתעבדו במשרדכם ותצטרכו לשלוף או לאחסן ציוד על המדף. מדפים למשרד מתחלקים ל- 3 סוגים.

מדפים לחדרים

מדפים למשרד בעיצוב סטנדרטי. המדפים יכולים להגיע עם דלתות ארון בחלקם, אך לרוב יוטמעו במשרד ללא תוספת זו, כשהם חשופים. המדפים יכולים להיות גם נשלפים, ולא בהכרח קבועים. מדפים למשרד עבור חדרי המשרד יש לבחור על פי אמות מידה עיצוביות, כלומר ביחס לצבעים ולצורות בחדר, כמו גם בהתאם לתאורת החדר הקיימת.

מדפים לארכיון

המדפים בהם מתייקים את חומר התיעוד המשרדי מול ספקים ולקוחות שונים. תיוקים חשובים מאד בכל משרד, כמובן שבמשרד ממשלתי או מוסדי אבל גם במשרד פרטי רצוי שיהיה מערך תיוק. אף על פי שישנם מערכים ממוחשבים כיום, לא מעט פעמים נדרש בעל המשרד גם לתיוק ידני, מה שמצריך אותו למצוא מדפים לארכיון, בהם הוא יוכל לתייק בקלות חומר משרדי. מדפים לארכיון ניתן למצוא הן כשהם מוסתרים, לתיוק חומר מסווג, וה בגרסא גלויה.

מדפים למחסן

מדפים המשמשים לאחסון ציוד משרדי ישן, או לטווח ארוך. המדפים הללו נועדו גם לחנויות, במיוחד כאשר הן גדולות ומערך המחסן שבהן מצריך חלוקה למדפים. מדפים למחסן חשוב לבחור כשהם פונקציונליים ומתאימים למשימה לשמם הם עומדים במחסן. גם במחסן ניתן לבצע תיוקים, משמע שניתן להטמיע שם מדפים לארכיון, אבל במחסן שיש בו ציוד כבד, ולא רק ניירת, רצוי שיהיו מדפים בהתאם, שיוכלו לארח את הציוד הזה דרך קבע.

עלויות של מדפים למשרד

מדפים למשרד ולחנות מתומחרים על פי חומרי הייצור שלהם, גודלם, הדגם שלהם ורמת הביקוש שלהם. מדפים למשרד חייבים להיות מעוצבים וגם עמידים, וזה מה שיבטיח שהקנייה שלכם הייתה משתלמת והניבה לכם מדפים בשווי אותו שילמתם במעמד הקנייה. חשוב לבחון היטב כל אסופת מדפים למשרד לפני הקנייה לווידוא שמדובר במדפים המתאימים לייעוד שלהם: נשיאת חומר במשקל מסוים, מסוג מסוים, בצורה מסוימת וכד'.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294