077-2317294

מדפים למשרד בכל גודל ומכל סוג

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למשרד בכל גודל ומכל סוג

כאשר המשרד מוכן, וניתן להכניס אליו תכולה, האייטמים הראשונים שהיינו ממליצים לכם לדאוג להם הם המדפים.
מדפים למשרד בכל גודל ומכל סוג קובעים את צורת העבודה שלכם במשרד ומנבאים את היעילות שתיווצר במהלך העבודה. לכן, אין כאן עניין של "טוב או לא טוב" כלליים, אלא "טוב או לא טוב" עבור המקרה הספציפי שלכם.
כל משרד מכיל את הנתונים שלו, ולכן אין משרד שתפקידו לנהל פס ייצור של תכולה פיזית כמשרד הייטק, ואין משרד הייטק כמשרד חברת ביטוח או מקצוע חופשי אחר (פתרונות אחסון).
התנהלויות העובדים שונות לחלוטין, ולכן מדפים למשרד יהיו שונים בכל מקרה ומקרה.

מדפים למשרד בכל גודל ומכל סוג הם קווים בסיסיים לדמותם

הכל מתחיל בשאלה של נוחות. אם החדר המשרדי אינו נוח לכם לאחסון, סימן שהמדפים לא טובים לכם, ואם המדפים כן משרים נוחות, סימן שהם כן טובים.
החידוש שלנו עבורכם הוא כי ניתן לנבא זאת לפני תשלום השקל הראשון לחנות המדפים. כך, למשל, אם המשרד עוסק גם באחסון המלאי שהוא מוכר, משמע שיש לו מחסן והוא נדרש להכיל מדפים למחסן.
אם המחסן הזה מאפסן כדורי באולינג, על נקלה ניתן להבחין כי מדף פלסטיק גמיש לא יתאים, ויש סיכוי שיישבר בעת יהפוך למבצעי. אבל גם לא כל מדף עץ או אלומיניום יתאימו.
אתם צריכים מדף שהמפרט הטכני שלו מאפשר לסחוב משקלים כבדים. מנגד, אותו מדף פלסטיק גמיש עליו דיברנו זה עתה יתאים, למשל, לשילוב עם מדפים לארכיון, שהם מדפים לאחסון מסמכים.

מדפים לארכיון צריכים להיות חלק מסט מדפים למחסן, או להיבנות כסט נפרד

כאשר בונים אותם במחסן ליד מדפי האחסון, הם צריכים להיות נגישים למחסנאי, שמתפקד גם כאחראי על הגנזך המשרדי.
אם המדפים מחוץ למחסן, מומלץ למקמם בעמדת המזכירה ולתת פתרונות אחסון למשרד בכל עת.
מדפים לארכיון שישהו במחיצתהּ ישימו אותה בתפקיד אחראית הגנזך, וזה מה שקורה במשרדים רבים בהם נושא התיוק הוא נושא מרכזי, ואפילו יומיומי, ואז מומלץ לתת למזכירות עם ניסיון את התפקיד, ולא להפקידו בידיו של מחסנאי, שבדרך כלל מוסמך לתפקידים מעט יותר מאתגרים מבחינה פיזית.

מדפים למשרד עבור העובדים והמנהלים

מומלץ להציב מדפים למשרד עבור כלי כתיבה, ניירת משרדית, וציוד מחשב. במידה וכל העובדים עושים את אותו תפקיד, מומלץ לבנות להם את אותם מדפים מראש.
במידה וכל עובד עושה תפקיד שונה – יש לבנות עבור כל אחד בנפרד את עמדת המדפים שלו

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294