077-2317294

מדפים למחסן החנות משפיעים על הצלחתה במכירות

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למחסן החנות משפיעים על הצלחתה במכירות

בחנות ישנם גורמים רבים המסייעים להצלחתהּ העסקית: ריהוט תעשייתי ברמה גבוהה, מדפים לחנויות המשמשים למכירה, אבל לא פחות חשובים מכך הם מדפים למחסן. אתם יכולים להקצות בחנות שלכם מקום רב מאד שיוקדש למחסן, אבל אם אין בו מדפים – זה כמו שלא הקצעתם כלום. חדר ללא מדפים הוא חדר שלא ניתן לאחסן בו. נסו לדמיין את החדר שלכם בבית בלי ארונות ומדפים? כך בדיוק ייראה המחסן של החנות שלכם אם לא תאבזרו אותו מהר עם מדפים למחסן המתאימים למלאי-חנויות.

גם מחסן קטן בגודל 2×4 מ' יכול להיות חדר יעיל ורב תכליתי עם מדפים למחסן המתאימים לו

מדפים למחסן המאבזרים כליל את חדר האחסון, מעטרים קומפלט את הקירות שלו ומאפשרים גישה נוחה אליהם הם בדיוק המדפים שאתם צריכים בשביל לגרום גם למחסן מאד קטן לספק לכם את כל מה שאתם צריכים. ממחקרים שעשינו, יצא כי דווקא חנויות האימפריה הרשתיות, שרובן התברכו בשטח ענק, מסרו תשובות שליליות ללקוחות לגבי מלאי חסר, ולעומת זאת חנויות קמעונאיות קטנות ובודדות התברכו במלאי מחסן יותר יעיל. מדוע זה קורה? משום שההשקעה של החנויות הקטנות במדפים יותר יעילה, יותר חכמה, יש יותר מדפים לכל מטר מרובע של קיר, ולכן יש יותר מקום לאפסן תכולה לטווח הארוך.

זכרו כי המחסן בשבילכם (העובדים) הוא כמו דלפקי החנות בשביל הלקוחות

כשהלקוח נכנס לחנות דרך קבע, הוא יודע היכן עומדת תכולה X והיכן נמצא אייטם Y. ככה בדיוק אתם צריכים לנהוג במחסן. גם אם זה מחסן מאד קטן, אתם צריכים לגבש כללים לגבי מיקום האחסון של תכולה מסוג אחד ומיקום האחסון של תכולה מסוג שני, וכך – כשהמלאי לא יהיה זמין על המדף, אך יתבקש על ידי הלקוח, תוכלו לשלוף משם מהר את הנדרש. מדפים לחנויות התורמים ליעילות במכירות שלכם הם ללא ספק מדפי המחסן. ככל שהם מסודרים טוב יותר, כך קל יותר להתחקות אחר התכולה שאתם זקוקים לה. ריהוט תעשייתי, מדפים לחנויות באולם המכירה, ומדפים לוויטרינה חשובים להצלחת החנות, אך מדפים למחסן ממש קריטיים עבורה ומגבירים את הסיכוי לרווחיותהּ ככל שהם מסודרים בצורה יעילה יותר.

מוזמנים להתייעת עם קומפקטוס פתרונות אחסון

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294