077-2317294

מדפים למחסן המשרד: מקבץ טיפים לתכנון

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למחסן המשרד: מקבץ טיפים לתכנון

מדפי המחסן שלכם הם מהחשובים שבמקום העבודה. רק עליהם תוכלו לאחסן תכולות מכירה ותכולות לוגיסטיות לטווח הארוך. המדפים הללו צריכים להיות עמידים ולקיים את הפונקציונליות לשמה רכשתם אותם. בחנויות המשווקות ריהוט משרדי ותעשייתי תוכלו למצוא מדפים למחסן אשר מתאימים לתכולות שלכם. פתרונות אחסון למחסן יכולים להיות אחד מהסוגים הבאים.

מדפי מחסן לתכולת-מכירה

מדפים למחסן אשר נושאים על גביהם תכולות מכירה עודפות לשימוש לטווח הארוך. יש לבחור במדפים המתאימים לאותן תכולות. במפרטים שלנו ישנו תיאור מלא של כל מדף ומדף, משקל מקסימלי שהוא יכול לסחוב עמו, ועוד. חשוב לבחור במדפים המתאימים לתכולת המכירה שלכם, וגם לדאוג שהם יהיו בכמות הנכונה עם היקף התכולה הנכון מבלי שתיווצר עליהם צפיפות או ייווצר חוסר במקום פנוי לתכולת האחסון שלכם.

מדפי מחסן לפריטים לוגיסטיים

פריטים לוגיסטיים הם חומרי ניקיון, מטליות, ערכות קפה, ניירות טואלט, ועוד. את זה צריך למקם בכל משרד, ובדרך כלל המקום הוא המחסן. הדגש כאן איננו בהכרח על תכולת מטבח ומלתחות אלא על תכולות עודפות של המוצרים הנ"ל, שנדרשים על מנת לחסוך בקניות ולשמור על מלאי זמין של מוצאים שימושיים במהלך עבודתכם. מדפים למחסן מסוג זה יהיו פשוטים וקלים יותר מהמדפים שנושאים עמם תכולה. גודל המחסן יכול להיות קטן יותר במקרה זה.

מדפי מחסן – דגשים מיוחדים

זכרו שאלו מדפי עבודה, לא עיצוב. התנאי היחיד להצבתם הוא נוחות השימוש והקלות שבהתמצאות בהם כשהם מוברגים לקירות המחסן. לכן, כשאתם בחנות אל תסתכלו על המראה אלא על הרכב החומרים של המדפים, תכולות המקסימום שלהם ואופן השליפה מהם או ההצבה על גביהם. דגשים אלו אמורים ללוות אתכם בכל מחסן בכל משרד. בשונה מאותם מדפים למשרד שהם חיצוניים וגלויים לכל, כאן מדובר על מדפי עבודה פר אקסלנס, ולכן זהו המיקום הכמעט יחיד שניתן להתעלם משיקולי עיצוב ולהיצמד אך ורק לשיקולי עבודה ותועלת. מדפים למחסן בדרך כלל יהוו פתרונות אחסון למגוון תכולות, ובמינימום, כאשר אין צורך להסתמך עליו רבות, הם ישמשו לאכלוס התכולה הלוגיסטית הבסיסית שלכם המבוססים על תכולות בסיסיות למטבח ולמלתחות. לכן, גודל המחסן צריך להיקבע על פי מידת התלות שלכם בו. במחסן בו יש ציוד עבודה ומכירה – הגודל והיקף המדפים צריכים להיות גדולים יותר ממחסן לוגיסטי בלבד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294