077-2317294

מדפים למחסן החנות – כך תעשו את זה נכון

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למחסן החנות – כך תעשו את זה נכון

אם גם אתם זקוקים לרארגון מחסן החנות שלכם, אתם בידיים טובות. כאן, תוכלו לקרוא מקבץ טיפים מנצח לארגון מחדש של מחסן החנות לאחר שכבר נכנס למצב של אי סדר ואפילו כאוס טוטלי. מדפים לחנויות הם כלי עבודה מסוימים ומדפים למחסנים שלהן הם כלי עבודה שונים לחלוטין. מדפים למחסן לא אמורין להיות מעוצבים ולא אמורים להרשים אף אחד, פרט לעובדי המחסן. פירוש הדבר הוא שהם צריכים להיות פתרונות אחסון אידיאליים לציוד הספציפי שהחלטתם כי הוא מיועד למחסן, ולהסב לעובדים עבודה קלה ככל הניתן.

המלצות לסוגי מדפים למחסן בחנותכם

  • מדפים להחזרות – מדפים למחסן עליהם יאוחסן מלאי מקולקל להחזרה לספקים.
  • מדפים לעודפים – כאשר יש עודפי מלאי או הנהג הגיע עם משלוח חדש, יש למקמו שם.
  • מדפים לניהול החנות – מדפי ארכיון המשמשים לתיוק מסמכים כמו חשבוניות, הזמנות וכד'.

כמובן שהאחרונים יכולים להיות גם במגירה של מנהל החנות, אבל בחנויות מאד גדולות העמדה האישית של המנהל כבר לא תספיק, ויהיה צורך בספייס הרבה יותר גדול. מומלץ להכשיר לכך את המחסן.

מדפים למחסן בחנויות המוכרות מלאי

חנויות המשווקות מלאי, בשונה מחנויות כמו סוכנויות נסיעות או מנויי סלולר המשווקות מנויי נייר, צריכות להיערך עם מדפים למלאי שלהן. לכן, יש לבחון היטב את המלאי בחנות ולחתור לרכישת סט מדפים למחסן המיועד לו. אם אתם מוכרים כדורי באולינג, למשל, לא תוכלו להשתמש במדפים לאחסון כדורי רגל. אתם תצטרכו מדפים למחסן המיועדים לציוד כבד וגם לאבטחתו (ישנם מדפים המיועדים לנצירה של הציוד למניעת נפילה פתאומית). גם בחנויות בהן הציוד הוא קל ומאובטח לא צריך להקל ראש באיכות המדף. ישנו הבדל בין תכולה כדורית לתכולה המוגשת בחבילה (כמו ספרים או משחקי חברה), ובהתאם לכך יש לפעול לרכישת סט מדפים למחסן שהוא ייעודי.

מדפים למחסן – החשובים שבמדפי החנות

באמצעות מדפים למחסן איכותיים אתם יכולים לנהל בבטחה את החנות ולדעת שעשיתם את הדבר הנכון. כפי שסט מדפים לחנויות צריך לסייע למוכרן למכור, ולקדם את החנות, כך מדפים למחסן צריכים לסייע למוכרנים לעבוד טוב, ולספק להם מענה לוגיסטי בעת הצורך. לכן, חשוב מאד להשקיע מחשבה רבה בבחירת סט מדפים למחסן כחלק מסל הקניות הכולל של מדפים לחנויות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294